Nauji aukštos įtampos „švelnūs hibridai“, kurie naudoja 48 voltų baterijas, sumažina tiek degalų sąnaudas, tiek išmetamųjų dujų emisiją. Tuo pačiu hibridinė sistema padidina automobilio akceleraciją bei naudoja „Stop/Start“ sistemą.
Vis daugiau automobilių gamintojų į savo hibridinius automobilius pradeda diegti „Stop/Start“ technologiją, kuri leidžia varikliui automatiškai išsijungti, kuomet jis dirba tuščia eiga. Tai leidžia sumažinti degalų sąnaudas ir išmetamą teršalų kiekį.
Gamintojai dabar tobulina „Stop/Start“ technologiją, vadinamą „švelniais“ hibridais, kurie padidina variklio galią ir efektyvumą, kadangi sumontuojama hibridinė jėgainė aplink antrą aukštos įtampos bateriją.
Ši sistema apima 48 voltų ličio jonų baterijas bei baterijos ir hibridinės sistemos valdiklius. Taip pat čia kintama energija verčiama į pastovią, sumažinama jos įtampa kitiems prietaisams automobilyje.
Elektrinis variklis/generatorius ir elektra varomas turbokompresorius yra naudojami padidinti sukimo momentą. Tokios hibridinės sistemos, aprūpintos 1 litro darbinio tūrio motoru, gali prilygti 1,5 litro varikliui su turbokompresoriumi.