Kompiuterinės technologijos mokymosi procese tampa vis svarbesnės. Remiantis naujausiais duomenimis, 97 proc. JAV mokytojų savo klasėse turėjo daugiau nei vieną kompiuterį. Mokslininkai ir inžinieriai ieško naujų būdų, kaip procesus dar labiau pagerinti.
Arizonos universiteto mokslininkai sukūrė „rTAG“ – mokymosi aplinką, kuri studentams suteiks galimybę mokytis be kompiuterio. „rTAG“ projektuoja Dekarto plokštumą ant balto kilimėlio. Joje valdomas LEGO robotukas „Quinn“, kuris valdomas dviem „iPod Touch“. Vienas jų, pritvirtintas ant „Quinn“, parodo „Quinn“ veidą bei jį „įgarsina“; kitą valdo mokinys, kuris duoda „Quinn“ komandas.
Prieš pradedant valdyti „Quinn“, reikia išspręsti geometrijos užduotį. Nustatę koordinatės, mokiniai gali patikrinti, ar jų atsakymas yra teisingas.
Tam, kad būtų nustatyta, ar „rTAG“ veikia ir skatina mokinius, sistemos kūrėjai keliavo po įvairias mokyklas, bendravo su mokytojais ir mokiniais. Visi jie galėjo išbandyti „Quinn“ veikimą.
Pasak kūrėjų, mokiniai ne tik noriai sprendė užduotis, valdė robotuką, bet ir kur kas entuziastingiau dirbo komandose. „Matėme daug tarpusavyje diskutuojančių mokinių, bandančių išpsręsti užduotis“, – sako vienas iš „rTAG“ kūrėjų Victoras Girotto.