„Hyundai“ žada pagaminti antros kartos vandeniliu varomą automobilį, kuris taps solidžiu konkurentu dabar šio, alternatyvaus kuro segmento lyderiu vadinamam „Toyota Mirai“. Tiek „Hyundai“, tiek „Toyota“ šiemet pristatė vandeniliu varomus automobilius, tačiau, jeigu Japonijos gamintojo „Mirai“ yra atskiras projektas, tai „Hyundai“ technologiją adaptavo jau egzistuojančiam „ix35“ miesto visureigiui.
Vandeniliu varomas „Hyundai ix35 Fuel Cell“ / © DELFI (K. Čachovskio nuotr.)
Tokios taktikos korėjiečiai laikėsi skubėdami ir norėdami turėti galimybę per tris mėnesius bet kurioje pasaulio dalyje pasiūlyti klientams vandeniliu varomą automobilį. Dabar „Hyundai“ pakeitė požiūri ir pagamins atskirą vandeniliu varomą modelį. „Tik kol kas dar nenusprendėme, kokio segmento bus naujasis automobilis“, – leidiniui „Autocar“ teigė Sae-Hoonas Kimas, „Hyundai“ vandenilinių technologijų tyrimų grupės vadovas.
„Gamindami būtent šiai technologijai pritaikytą atskirą automobilį turime nepaneigiamus privalumus. Pavyzdžiui, vadovaudamiesi tokia logika „Mirai“ kūrėjai galėjo pritaikyti geresnius vėsinimo sprendimus“, – pažymėjo pašnekovas. Anot gandų, kaip ir pimojo automobilio atveju, „Hyundai“ vėl kurs miesto visureigį, mat tokie modeliai mėgaujasi populiarumu. S. H. Kimas interviu taip pat atskleidė, kad numatoma, jog vienu kuro papildymu naujasis automobilis galės nuvažiuoti apie 800 km, o jo maksimalus greitis sieks apie 170 km/val.