„IDC“ paskelbė naujausią ataskaitą, susijusią su dėvimų įrenginių (angl. wearables) rinka. Remiantis šioje ataskaitoje esančiais duomenimis, galima teigti, jog išmaniųjų laikrodžių ir apyrankių segmentas vystosi neįtikėtinu greičiu. Trečiąjį 2015 metų ketvirtį prekyboje pasirodė beveik trigubai daugiau šio tipo įrenginių nei analogišką laikotarpį praeitais metais. Šioje rinkoje ryškiausi trys lyderiai: „Fitbit“, „Apple“ ir „Xiaomi“. Net vienas didžiuausių elektronikos įrenginių gamintojas „Samsung“ šiai trijulei – ne konkurentas.
Remiantis, „IDC“ duomenimis, daugiausiai dėvimų įrenginių trečiąjį 2015 metų ketvirtį pardavė „Fitbit“ kompanija (4,7 mln), kuri šiuo metu gali pasigirti 22,2 % siekiančia rinkos dalimi. Antroji vieta atiteko „Apple“ (3,9 mln, 18,6 %), o trečioje yra kinų startuolis „Xiaomi“ (3,7 mln, 17,4 %). Visi trys gamintojai gali džiaugtis didžiuliu dėvimų įrenginių susidomėjimu, tačiau labiausiai į akis krenta „Xiaomi“ sėkmė. Per metus šio tipo įrenginių kinų kompanijos pardavimai išaugo net daugiau kaip 800 %. Priežasčių džiaugsmui taip pat turi Kupertino milžinas, kurio dėvimų įrenginių pasiūluje yra tik vienas išmanusis laikrodis „Apple Watch“. Būtent jo dėka „Apple“ kompanijai pavyko užkariauti beveik penktadalį šiį įrenginių rinkos.