Internetinės prekybos kompanija „Amazon“ neslėpė savo ambicijų įsigalėti siuntinių gabenimo dronais rinkoje. Bepiločius orlaivius jau seniau pradėjo naudoti „Google“ kompanija, kuri netoliese gyvenantiems pirkėjams įsigytas prekes pristato specialiai tam sukurtomis skraidyklėmis.
„Amazon“ taip pat jau anksčiau įžengė į siuntinių gabenimo dronais rinką. Tačiau anksčiau „Amazon“ naudojo mažesnes skraidykles, kurios apsunkino prekių pristatymą.
Rinkos tempas privertė pasistiebti ir padidinti kalibrą, todėl dabar prekes pristatys didesni bepiločiai orlaiviai. Atnaujintą paslaugą „Amazon“ taip pat nusprendė skambiai pareklamuoti, o reklamai pasirinko itin stiprų kozirį – skandalingąjį Jeremy Clarksoną.
Pastarasis po kilusių konfliktų BBC persikėlė dirbti į „Amazon Prime“ internetinę televiziją. Panašu, kad J. Clarksonas randa laiko ne tik kurti naują laidą apie automobilius, tačiau sudalyvauti ir kitose kampanijose.
Anot „Amazon“, bepiločiai orlaiviai prekes pirkėjams gali pristatyti per 30 minučių. Šios skraidyklės pakils į 122 metrų aukštį bei galės veikti 24 kilometrų diapazone. Maksimalus „Amazon“ dronų greitis sieks 88 kilometrus per valandą.