Fiksuoto sparno drono nusileidimas gali būti išties nelengvas. Tik labai dideli, brangūs ir techniškai sudėtingos konstrukcijos dronai (pvz.: „Global Hawk“, „Predator“ ir kt.) gali nusileisti savarankiškai. Maži ir pigūs sparnuoti dronai nusileidžia kuo švelniau atsitrenkdami į žemę arba naudodami parašiutą.
Nepilotuojamos aviacijos sistemų kūrėjai „Insitu“, įsikūrusi Vašingtone, Bingene, sukūrė drono paleidimo ir nutupdymo sistemą FLARES (angl. Flying Launch and Recovery System; liet. Skraidanti paleidimo ir sugrąžinimo sistema). Tai yra aštuonių sraigtų dronas, kuris funkcionuoja tarsi „nešyklė”.
Ta pati kompanija 2002 m. sukūrė fiksuoto sparno droną „ScanEagle“. Būtent „ScanEagle“ dabar yra išbandomas su naująja sistema. Tačiau kol kas FLARES pajėgi išlaikyti tik nedidelio svorio (~18–20 kg) droną.
Paleidimo sistema yra gana elementari: „ScanEagle“ dronas yra keliamas kelis šimtus pėdų aukštyn ir pasiekus horizontaliam skrydžiui pakankamą aukštį, jis yra paleidžiamas. Bet štai drono sugavimas yra šiek tiek sudėtingesnis procesas: aštuonsraigtė nešyklė yra ilgu trosu sujungta su ant žemės esančiu inkaru.
„ScanEagle“ dronas skrenda link troso ir sparnu, lyg kabliu jį pagauną. Trosas nėra įtemptas ir gali ore judėti. Troso laisvumas svarbus tuo, jog tokiu būdu jis gali sugerti dalį drono energijos. Sugautas dronas kartu su trosu yra pakeliamas iki drono-nešyklės ir abu dronai nutupdomi ant žemės.
„Insitu“ kompanija tikisi patobulinti šią sistemą pritaikant jos eksploatavimą laivuose. Taip pat svarstoma padidinti „drono-nešyklės“ svorį, nes tai suteiktų didelės apkrovos „ScanEagle drono“ paleidimo galimybę.