Hibridinių automobilių rinka, panašu, įgauna nemenką pagreitį. Didžiausi pasaulio automobilių gamintojai į šią technologiją kreipia vis didesnį dėmesį, todėl nereikia stebėti, jog jau netrukus didžiąją dalį automobilių gatvėse sudarys būtent hibridine sistema aprūpintos transporto priemonės.
Vokiškų automobilių gamintojas BMW taip pat neatsilieka nuo bendros tendencijos. Kaip rašo „Autocar“, netrukus bavariškų automobilių gamą turėtų papildyti net trys hibridine technologija aprūpinti modeliai. Pirkėjai kitais metais turėtų sulaukti modelių su ženkliukais 225xe, 330e bei 740e. Dabar BMW jau yra pradėjusi „X5 xDrive40e“ gamybą, kuri stoja šalia i3 ir i8 modelių.
„BMW 225xe Active Tourer“ remiasi „plug-in“ įkraunama hibridine technologija, kuri buvo išplėtota kuriant i8 modelį, siūlantį priekiniais, galiniais arba visais keturiais ratais varomą pavarą (priklausomai nuo kelio sąlygų).
Teigiama, jog 225xe modelis gebės įveikti maždaug 40 kilometrų atstumą vien tik elektrinių motorų pagalba. Šis modelis taip pat bus užprogramuotas taip, kad, esant tolygiam važiavimui didesniais atstumais, automobilis būtų varomas tik priekine ašimi. Šis modelis iš viso išvystys 221 arklio galią bei iki 100 kilometrų per valandą galės įsibėgėti per 6,7 sekundės.
330e sedanas bus varomas galiniais ratais bei bus aprūpintas technologija, kurią dabar naudoja BMW inžinieriai „X5 xDrive40e“ modelyje. Šis naudoja 2,0 litrų turbokompresoriumi aprūpintą benzininį motorą, suderintą su elektriniu varikliu. Bendra automobilio galia siekia 248 arklio galias. Beje, šis modelis vien elektra turėtų įveikti panašų atstumą kaip ir 225xe.
Hibridinis flagmanas 740e taip pat remsis „X5 xDrive40e“ technologija, tačiau pasižymės didesne galia. Bendra arklių kaimenė sieks 321 galią. Įveikiamas atstumas analogiškas anksčiau paminėtiems modeliams.