Švedijoje vairuotojams keliuose didžiausią grėsmę kelia į važiuojamąją dalį išėję briedžiai. Australijoje didžiausias vairuotojų galvos skausmas – kengūros. Štai kodėl „Volvo Cars“ kuria specialią atpažinimo sistemą, padėsiančią išspręsti šią sterblinių žinduolių problemą, skelbia autoevolution.com.
„Volvo“ inžinierių komanda specialiai vyko į Australiją, kur atlikti pirmieji naujosios technologijos tobulinimo darbai. Pirmoji užduotis – nufilmuoti kengūras jų natūralioje aplinkoje. Surinkti duomenys bus analizuojami ir naudojami gaminant ateities automobilius, galėsiančius prisidėti išvengiant skaudžių susidūrimų su šiais meiliais, tačiau gana pavojingais gyvūnais. Kaip ir perspėjimo sistemos, informuojančius apie pėsčiuosius ar dviratininkus, šis sumanymas, anot „Volvo“ atstovų, pasitelks dviejų rūšių jutiklius.
Automobilio priekyje įmontuotas radaras stebės kelią ir aptiks visus judančius objektus, tokius kaip gyvūnai, kiti automobiliai, dviratininkai bei pėstieji. Itin didelės raiškos kamera, kuri bus įtaisyta priekiniame automobilio stikle, sąveikaus su minėtuoju radaru ir galės pateikti detalią informaciją, kuria kryptimi juda vienas ar kitas objektas.
Kompiuteris spręs, kokių veiksmų rekomenduojama imtis. Nepaisant visų technologinių naujovių, už savo ir keleivių saugumą ir toliau bus atsakingas būtent vairuotojas – tad neverta pamiršti garsinio signalo svarbos. Nesiėmus jokių veiksmų, o susidūrimui tampant vis sunkiai išvengiamu, sistema automatiškai aktyvuos automobilio stabdžius. Skelbiama, kad naujoji sistema bus integruota į „Volvo City Safety“ paketą. Ekspertai dar kartą nori pabrėžti: atsakomybė už saugumą ir toliau slėgs būtent vairuotojų pečius. Jeigu vairuotojas elgsis neapdariai, nelaimės išvengti gali ir nepavykti – ar į kelią būtų išėjęs briedis, ar iššokavusi kengūra.