Robotas NAO puikiai tiks tiems, kurie neturi su kuo žaisti vaizdo žaidimų. Dirbtinio intelekto dėka robotai tampa vis protingesni ir gudresni. Tačiau daugelis žaidimų kol kas neturi dirbtinio intelekto priešininko, kuris sudarytų rimtą konkurenciją žmogui, todėl daugybė „geimerių“ nepatiria tikrojo žaidimo malonumo.
Labiausiai dirbtiniam intelektui trūksta fizinio kūno. Daugeliui žaidėjų reikia tokio priešininko, ant kurio jie galėtų išlieti savo pyktį pralaimėjimo metu arba pasišaipyti iš jo jį nugalėjus. Tokį vaidmenį puikiai atlieka humanoidas NAO, kadangi Japonijos Cukubos universiteto mokslininkai išmokė jį žaisti „Tennis“ ir kitus „Nintendo Wii“ konsolės žaidimus.
NAO iš tiesų žaidžia neturėdamas vizualių apdorojimų duomenų. Žaidimo vaizdas tiesiogiai perduodamas į kompiuterį, kuris atlieka visus sudėtingus skaičiavimus, atpažįsta žaidėjų pozicijas bei parenka geriausią strategiją. Po to kompiuteris siunčia valdymo signalus robotui NAO, kuris atlieka iš anksto suprojektuotus judesius.
Tačiau, kam reikalingas robotas, jeigu buvo galima tiesiog žaisti prieš į žaidimą integruotą dirbtinį intelektą? Vartotojas gali naudoti tą patį robotą, kad galėtų žaisti daugybę skirtingų žaidimų. Robotas gali sužinoti jūsų žaidimo strategiją, kas jums patinka, kas nepatinka, ir panaudoti šias žinias, kad jus nugalėtų. Nėra jokių abejonių, kad jei įsigysite robotizuotą žaidimų partnerį, daugelis žmonių užsimanys būti jūsų draugais.