Europos krepšinio čempionato rungtynes Lietuvos gyventojai ketina žiūrėti savo miegamuosiuose. Bendrovės „Mokilizingas“ inicijuota apklausa parodė, kad televizorius vis dar išlieka lietuvių miegamųjų altoriumi – būtent šiame kambaryje didžioji dalis Lietuvos gyventojų stebi televizijos laidas, o daugelio tautiečių butuose televizorių yra daugiau nei gyvenamųjų kambarių. Lietuviai nėra linkę paisyti medikų patarimų ir laikytis sveikos gyvensenos taisyklių bei vengti televizorių patalpose, kuriose miegama.
„Matome, kad Lietuvos gyventojų aistra televizoriui nemažėja daugiau nei dešimtmetį. Televizijos laidos paprastai yra žiūrimos keliuose to paties buto kambariuose. Daugiau kaip pusė bendrovės iniciuoto tyrimo dalyvių nurodė, kad jų bute yra daugiau nei vienas naudojamas televizorius“, – sakė bendrovės „Mokilizingas“ Pardavimo skyriaus vadovas Saulius Kuliešius.
Daugelis tautiečių savo butuose televizoriui vietą randa kiekviename kambaryje. Keturių kambarių bute gyvenantys respondentai atskleidė, kad net 39,3 proc. jų turi po televizorių kiekviename kambaryje, neskaitant virtuvės ir tualeto.
Tyrimo duomenimis, beveik pusė dviejų kambarių bute gyvenančių respondentų šeimų naudojasi dviem televizoriais. Tik ketvirtadalis (25,1 proc.) trijų kambarių bute gyvenančių apklausos dalyvių šeimų žiūri vieną televizorių. Du televizorius tokio dydžio butuose žiūri 38 proc. apklaustųjų šeimų, tris – 46,1 proc., keturis – net 17,9 proc. apklaustųjų.
„Nors kompiuteriai ir išmanieji jau keletą metų konkuruoja su televizoriais, lizingu įsigyjamų perkamiausių prekių krepšelyje pastarieji užima vieną geriausių pozicijų. Nuo 1999-ųjų, mūsų bendrovės veiklos pradžios, televizorius išliko perkamiausių prekių penketuke. Tiesa, 2003-aisiais ši prekė iš pirmos pozicijos nusileido į antrąją, o 2005-aisiais jau buvo penktoje vietoje. Tačiau šioje pozicijoje išsilaikė iki dabar“, – kalbėjo S. Kuliešius.
Pardavimų statistika rodo, kad tautiečiai aktyviai televizorius perka prieš svarbius sporto įvykius – Olimpines žaidynes ar krepšinio ir futbolo čempionatus.
Bendrovės „Mokilizingas“ inicijuotoje apklausoje, atskleidusioje gyventojų televizorių žiūrėjimo įpročius, kurią atliko UAB „Prime Consulting“, dalyvavo beveik 1 tūkst. respondentų.