Kompanijos „Drone Lyfe“ praėjusiais metais nufilmuotas vaizdo įrašas, šią vasarą sulaukė didelio visuomenės susidomėjimo.
Pastaruoju metu vis dažniau prabylant apie numanomą dronų žalą, filmukas, pavadinimu „The Whopper Dropper“, atskleidė teigiamą oro robotų panaudojimo pusę.
„Drone Lyfe“ įkūrėjas, naujųjų technologijų šalininkas Kristopher Kneen sukūrė projektą, siekiantį ne tik pristatyti savo novatorišką kompaniją, bet ir padėtį tiems, kuriems iš tiesų yra reikalinga pagalba. Paramą K. Kneen teikė pasitelkęs modernų oro robotą – dronas dalijo maistą San Francisko centre klaidžiojantiems benamiams.
Drono skraidinamą paketą sudarė greito maisto tiekėjo „Burger King“ mėsainiai. Beje, iš pradžių gerumo akcija buvo suprasta kaip kompanijos „Burger King“ reklaminė kampanija, tačiau greito maisto tiekėjas šią informaciją oficialiai paneigė.
Kalbintas „Popular Science“ žurnalistų, K. Kneen teigė, kad „The Whopper Dropper“ projektas yra konceptualus, o maisto pristatymas neturtingiesiems buvo pirmoji gera idėja, sumanyta jo ir kitų projekto bendraautorių. Šiais metais kompanija sumanė naujos vizijos įgyvendinimą. Idėjos tikslas – dronas San Francisko parke mėtys ne mėsainius, o pinigus. O tiksliau – tūkstantį dolerių. Kol kas komanda vis dar ieško projekto rėmėjų.