„Ford Motor“ inžinieriai sukūrė specialų įtaisą, pavadintą „Spider Screen“, kuris padės atremti vorų kėslus regzti voratinklius tiek automobilio salono ertmėse, tiek po variklio gaubtu. Degtukų dėžutės dydžio įtaisas atbaido kai kurių rūšių vorus, pamėgusius sukti lizdus automobiliuose ir galinčius sukelti rimtų problemų gyvybiškai svarbiose sistemose.
Vorai „Cheiracanthium mildei“ bei „Cheiracanthium inclusum“ – kasdienėje kalboje žinomi kaip geltonieji vorai – jau seniai įvardinti kaip mėgėjai burtis automobilių salonuose. Per daugelį metų šie gyviai sukeldavo nemažai problemų tiek automobilių savininkams, tiek automobilių gamintojams. Šie vorai automobiliuose musių negaudo – voratinklius jie rezga tam, kad galėtų padėti savo kiaušinėlius. Jų kuriami „namai“ yra pakankamai tankūs, kad galėtų užblokuoti degalų garų pašalinimo kanalus, o tai, savo ruožtu, kenkia automobilio varikliui ir bendram automobilio pajėgumui. Kai kurie vorai savo lizdus įsigudrino susukti netgi degalų bakuose, dėl ko yra kilę gana rimtų incidentų.
Deividas Gimby, „Ford“ degalų sistemų inžinierius, pradėjo ieškoti būdų, kaip pašalinti vorus iš „Ford“ automobilių jau 1999 m. Neturėdamas jokio išsilavinimo ar patirties arachnologijoje (mokslas apie vorus), jis tyrinėjo šių gyvių gyvenimą ir, 2004 metais jo dėka „Ford“ sukūrė pirmąjį įtaisą, kuris gelbėjo nuo voratinklinių automobilių salonuose daugelį metų.
„Vorai gali sukelti daug nepatogumų automobilių savininkams, – teigė Deividas Gimby. „Mes ilgai tyrinėjome šias vorų rūšis, išsiaiškinome, kokiais būdais jie suka lizdą, ir šiandien siūlome efektyvų sprendimą, kuris padės atgrasyti vorus nuo automobilių.“
Oro ir garų cirkuliacija iš automobilio anglies filtro, kur yra surenkami degalų garai, priklauso nuo to, ar degalų garavimo linijos yra švarios. „Ford“ diegiamas įtaisas montuojamas į cirkuliacijos sistemą ir atbaido vorus nuo brovimosi į automobilius bei leidžia orui bei garams cirkuliuoti taip, kad būtų užtikrintas optimalus automobilio funkcionavimas.
Inovatyvus sprendimas jau diegiamas naujausiuose „Ford“ modeliuose Šiaurės Amerikoje, o globaliai šis standartiniu tapsiantis įrenginys bus pradėtas diegti nuo 2016 metų, kai rinkoje pasirodys naujasis karštasis hečbekas „Ford Focus RS“.