Penkios stambiausios Japonijos įmonės elektronikos ir elektrotechnikos srityje 2007 metais planuoja pradėti prekybą naujais televizoriais. Juose bus suvienytos prisijungimo prie interneto galimybės.
Japonijos spauda informuoja, jog „Sony“, „Panasonic“, „National“, „Tovhiba“, „Hitachi“ ir „Sharp“ susitarė kitų metų pavasarį patvirtinti vieningą sprendimą. Šios įmonės siekia, kad naudotis internetu būtų paprasčiau televizoriumi, o ne kompiuteriu.
Spėjama, jog su paprasto televizoriaus valdymo pulto mygtukais galima bus peržvelgti paskutines naujienas internete, sužinoti akcijų kainas, rašyti ir gauti elektroninius laiškus, pirkti, parduoti ir pan. Minėtos įmonės 2011 metais planuoja parduoti Japonijoje apie 10–20 mln. televizorių. Beje 2011 metais planuojama visiškai pereiti nuo įprastos prie skaitmeninės televizijos.