Išmaniems telefonams skirtų žaidimų skaičius skaitmeninių programėlių parduotuvėse kasdien auga. Nepaisant to, jog didelis jutiklinis ekranas leidžia pilnai mėgautis tiksliais vaizdais, tikrasis žaidėjas jaučia tam tikrą diskomfortą dėl aparatinių mygtukų trūkumo. Dizaineris entuziastas Pierre Cerveau nusprendė apjungti išmanaus telefono ir nešiojamos žaidimų konsolės „Nintendo“ galimybes. Jo sumanymo rezultatas – neįprasto pretaiso, pavadinto „Smart Boy“, konceptas.
Panašios simbiozės idėja nėra nauja, tačiau galima daryti prielaidą, jog „Nintendo“ mėgėjams panašus sprendimas turėtų patikti. Kol kas „Smart Boy“ yra užbaigto koncepto stadijoje, o Pierre Cerveau rimtai svarsto apie gamybos pradžią.
„Nintendo Smart Boy“ veikia 3 režimuose. Pirmasis numato tradicinio išmanaus telefono, veikiančio mobilios „Android“ operacinės sistemos pagrindu, eksploatavimo galimybę. Prijungus miniatiūrinę klasikinę „Game Bat“ svirtį, „Smart Boy“ pavirsta nešiojama žaidimų konsole. „Game Bat“ be svirties atlieka ir papildomo 3 000 mAh talpos akumuliatoriaus funkciją.
Siekiant efektyvaus energijos panaudojimo ir ilgesnio autonominio veikimo „Smart Boy“ svirtyje numatytas energijos taupymas. Įrenginio ekranas persijungia į 8 bitų grafinį režimą ir tokiu būdu taupo bateriją.