Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl žmonės renkasi elektromobilius, yra ta, kad, pirkėjų nuomone, jie visiškai neteršia gamtos važiuojant iš taško A į tašką B. Tačiau, kaip skelbia „Business Insider“, pastarasis įsitikinimas iš tiesų gali būti klaidingas.
Naujausių mokslinių tyrimų metu ekonomikos ekspertų komanda bandė palyginti degalais varomų automobilių industrijos transformaciją į elektromobilių. Taip pat siekta nustatyti, kurio tipo automobiliai iš tiesų daro didesnę žalą aplinkai.
Viena yra aišku, kad elektromobiliams reikalinga elektros energija iš niekur neatsiranda. Norint ją sukurti, be abejo, yra būtini technologiniai sprendimai. Būtent todėl elektromobilių naudojimas ir poveikis aplinkai gali tiesiogiai koreliuoti su elektros gamybos pramonė.
Savo mokslinei studijai ekonomistai taip pat pasitelkė Jungtinių Amerikos Valstijų Rytų bei Vakarų pakrantes kaip atskirus tyrimo taškus.
Stephenas Hollandas, vienas iš tyrimus atlikusių ekonomistų, teigė, jog buvo išsiaiškintas vienas faktas – Vakarų pakrantė yra daug švaresnė nei Rytų. Daugumos nuostabai, būtent Rytų pakrantėje elektromobilių koncentracija yra daug didesnė.
Tiesa, dėl didesnės taršos kalti ne patys elektromobiliai, tačiau elektros gamybos industrija, kuri naudoja iškastinį kurą ir vėliau tiekia elektrą elektromobiliams.
Palyginimui: Vakarų pakrantėje automobilių, varomų degalais, poveikis aplinkai yra daug didesnis didžiuosiuose miestuose, tačiau elektros gamybos pramonė yra daug švaresnė.
Todėl bendrame kontekste elektros gamybos pramonė ir elektromobiliai nėra jau tokie „žali“, kaip iš tikrųjų gali atrodyti.