Vasario mėnuo daugelyje pasaulio šalių yra siejamas su meile. Tuo pasinaudojęs mažmeninės gėlių prekybos tinklas „Funny How Flowers Do That“ pristatė Cupidrone – oro robotą, skleidžiantį meilę viename romantiškiausių miestų – Veronoje. Raudonomis rožėmis apdovanodamas Veronos miesto gatvėmis klaidžiojančias poras, naujųjų laikų kupidonas išaušusiai gražiai dienai Italijoje suteikė išskirtinio modernaus romantizmo, įrodydamas, jog robotų technika turi ir kitą – švelnią – pusę.
Žaismingą projektą inicijavo Amsterdame įsikūrusi reklamos agentūra Kingsday, garsi dėl neįprastų, tačiau itin kūrybingų marketingo strategijų. Naujoji kampanija „Love is in the Air“ (liet. Meilė tvyro ore), pasak projekto kūrybos direktoriaus Bram de Rooij, yra unikalus būdas pasitelkti naująsias technologijas, pritaikant jas gerumo ir meilės akcijoje. Idėjos autorius primena, jog pernai panašus projektas buvo vykdomas rožes pristatant greitosios pagalbos vaistinėlėse, todėl šiemet reikėjo kažko naujo. „Dronai yra idealus pasirinkimas. Juk pamažu žmonės pripažįsta jų potencialą. O svarbiausia, nuostabu kaip oro roboto modernumas susijungia su elementaria raudonos rožės klasika. Tereikia truputėlio magijos, kad įspūdingas mechaninis prietaisas taptų žmonių mylimu kūriniu. Tai nuostabus kupidonas 2015 metams“, – spaudai pasakojo Bram de Rooij, teigdamas, jog kampanija taip pat bus inicijuojama Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje bei Nyderlanduose.
Romeo ir Džiulijetos meilės istoriją menančiame mieste klaidžiojantis dronas yra valdomas profesionalaus oro robotų piloto. Kūrėjų komanda turėjo tobulinti mechanizmą, jog šis atliktų reikiamas funkcijas, svarbiausia jų – rožės metimas „ant“ porų. „Mes pakeitėme jo svorį ir suformavome atleidimo mechanizmą. Rožės gabenimo funkcija dronui suteikė įvairių aerodinamikos pakitimų – kai rožės paleidžiama, robotas iškart netenka 250 gramų svorio. Be to, mes pašalinome kojas, ant kurių dronas leidžiasi, taigi norėdami oro robotą sustabdyti, turėjome jį pagauti dar ore, ir tai buvo ganėtinai baisu“, – apie reklaminio filmo kūrimo procesą kalbėjo kūrybos direktorius Bram de Rooij. Anot jo, dronas iš tiesų džiugino „tikras“ (esamas bei potencialias) poras. Niekas nesuvaidinta.
Kampanija „Love is in the Air“, nustebinusi Veronos gyventojus, pasieks ir kitus miestus. Pristatomas reklaminis filmas, nepaisant to, jog yra sukurtas reprezentuoti gėlių prekybininkų interesus, iš tiesų skleidžia kitokią žinutę. Tai susimastyti priverčianti gerumo akcija, primenanti apie tikrąsias vertybes moderniame technologijų pasaulyje.