„Nissan“ kompanija išplatino pranešimą, kuriame teigiama, kad vien elektra varomus „Leaf“ automobilius vairuojantys europiečiai per metus nuvažiuoja 40 proc. didesnį atstumą (16 588 km) nei automobilių su vidaus degimo varikliais savininkai (11 539 km).
Pagal vidutiniškai nuvažiuojamą atstumą per savaitę pirmoji vieta atitenka „Nissan Leaf" savininkams iš Ispanijos (daugiau nei 367 km), antrieji yra švedai (339 km), o trečiąją vietą užima Jungtinės Karalystės vairuotojai (324 km).
Naujausi Europos Komisijos analizės duomenys rodo, kad tradicinių benzinu ar „dyzeliu“ varomų automobilių vidutinė rida per savaitę sudaro 222 km.
Įvertinusi elektromobiliuose įdiegtos „CarWings“ telemetrinės sistemos užfiksuotus realius važiavimo duomenis, „Nissan“ kompanija apskaičiavo, jog Europos vairuotojai savo „Leaf“ automobiliais per savaitę vidutiniškai nuvažiuoja 319 km. 89 proc. savininkų elektromobilius krauna naktį savo namuose.
„Mūsų klientai dažnai prisipažįsta, kad „Nissan Leaf“ perka kaip antrą automobilį, tačiau galiausiai jį eksploatuoja daugiau nei kitą savo turimą automobilį. Iš „CarWings“ gaunama informacija tik patvirtina šį faktą“, – sakė už elektromobilius Europoje atsakingas „Nissan“ direktorius Jeanas-Pierre Diernazas.
„Nissan“ tvirtina, kad elektromobilių vairuotojų įpročius stebi jau ketverius metus, nuo „Leaf“ debiuto 2010 m. Šiuo metu tai yra populiariausias elektromobilis istorijoje: visame pasaulyje jų parduota daugiau kaip 150 tūkst., iš kurių Europoje – daugiau nei 31 tūkst.
Verta pažymėti, kad tyrime naudoti 2014 m. balandžio–rugsėjo mėnesiais užfiksuoti duomenys tik tų elektromobilių, kurie registruoti „CarWings“ sistemoje. „Nissan“ tvirtina, kad tokių yra apie 54 proc. nuo bendros pardavimo apimties.
Be to, automobilių su vidaus degimo varikliais nuvažiuojamo atstumo vidurkis skaičiuotas naudojant Jungtinės Karalystės, Prancūzijos, Ispanijos, Italijos, Švedijos ir Norvegijos 2013 metų rinkos statistinį vidurkį. Vokietijos duomenys nenaudoti, nes esą nėra prieinama naujausia informacija.