„CES 2015“ parodoje „LG Electronics“ (LG) pristatys išmaniųjų televizorių seriją su atnaujinta operacine sistema „webOS 2.0“ ir pramogų platforma „Smart TV“. Naujoji serija išsiskirs aukšta 4K raiška, paprastu išmanių televizoriaus funkcijų valdymu ir plačiu turinio pasirinkimu, kuris bus papildytas iš „Amazon“ ir „Netflix“.
Kitiems metams skirti televizoriai su „webOS“ sistema bus papildyti naujomis funkcijomis, dalis senųjų – pagerinta. Prie turinio prisijungti truks mažiau laiko, pvz. „YouTube“ portalas įsijungs net 70 proc. greičiau. Pati „webOS“ pilnai pasikraus veikimui 60 proc. greičiau.
Visiškai nauja „webOS“ funkcija „My Channels“ leis pagal individualius poreikius sudaryti mėgstamų televizijos kanalų sąrašą pagrindiniame meniu. Funkcija „Quick Settings“ skirta reguliuoti televizoriaus funkcijas nenutraukiant programų rodymo, o „Input Picker“ prijungtus išorinius įrenginius atpažinti ir leisti naudotis akimirksniu. Dirbant kartu su turinio tiekėjais „Amazon“ ir „Netflix“, bus prieinamas didesnis „Ultra HD“ kokybės vaizdo įrašų – populiarių serialų, filmų – pasirinkimas.
Naujoji televizorių serija sukurta vadovaujantis principu „Make TV Simple Again“, t. y. pritaikius „webOS“ sistemą, vartotojas gali lengvai suprasti televizoriaus valdymą, prisijungti prie reikiamos programos ar interneto, ieškoti turinio, pasinaudoti kitomis išmaniomis funkcijomis. Tai, kad paprastai suprantamas išmanių televizorių valdymas yra svarbu vartotojams įrodo ir pardavimai. Šių metų pavasarį pristačius pirmuosius televizorius su „webOS“ sistema, per pirmus du mėnesius jų buvo parduota 1 mln. vienetų, per aštuonis mėnesius – virš 5 milijonų.