Vokietijos logistikos kompanija DHL neseniai paskelbė pristatanti dronų-kurjerių paslaugą, kuri bus skirta tik ypatingiems atvejams, tokiems kaip vaistų pergabenimas, ir pan. Kompanijos tikslas – mažus, siuntinius skraidinti gebančius dronus siųsti į Juist salą, esančią Vokietijoje, kad šie pristatytų medicinos ir skubios pagalbos reikmenis.
Nepilotuojamų oro transporto priemonių teikiamų paslaugų idėja yra „tęsinys“ pernai gruodį vykdyto DHL projekto, susijusio su roboto „Parcelcopter“ tobulinimu. Anot DHL, tai yra pirmasis oro robotas galintis (legaliai) ES ribose skraidinti tam tikrą siuntinį.
Žinoma, per metus robotų technikos pramonėje daug kas pasikeitė, todėl nauja „Parcelcopter“ versija – „Parcelcopter 2.0“ yra kur kas pažangesnis kūrinys nei jo prototipas. Modernus dronas pasižymi tvirtumu – gali pakilti į 50 m aukštį bei atlaikyti smarkų vėją ar lietų. Skrydžio sparta – 64 km/h. Autonominė oro transporto priemonė geba skristi apie 45 minutes iki būtinybės pasikrauti. Dronas gali gabenti maždaug 1,2 kg svorį, o pats sveria 5 kg.
Dronas „Parcelcopter 2.0“ taip pat turi integruotą modernią autopiloto sistemą, garantuojančią precizišką ir tikslingą oro roboto veiklą.
Nepaisant to, jog Vokietijos transporto ir skaitmeninės infrastruktūros ministerija (vok. Bundesministerium für Verkehr und digitale Infrastruktur), įvertinusi naujųjų technologijų nauda bei galimybes, nustatė riboto skrydžio zoną, kuria DHL dronai gali nevaržomai naudotis, kol kas kompanija dronus naudos tik tuomet, kai kitos pristatymo galimybės nebus įmanomos. Tačiau DHL siekia, jog dronų-kurjerių paslauga taptų realybe kasdieniame pasaulyje. Organizacija siekia absoliutaus dronų panaudojimo komerciniais tikslais įteisinimo.