Siekdamos pagerinti eismą keliuose, JAV federalinės agentūros skatina automobiliuose diegti naująsias technologijas. Viena jų – „V2V“ komunikacinė sistema. Važiuodami, netoli vienas kito esantys automobiliai per savo „bortinius kompiuterius“ ir internetą perduos vienas kitam duomenis apie kitų transporto priemonių greitį, vietovės padėtį ir kitą naudingą informaciją. Toks „bendravimas“ padės sumažinti avarijų kelyje skaičių.
Jei, netikėtai, du automobiliai, važiuodami trijų eismo juostų kelyje, tuo pačiu metu užsimanytų persirikiuoti į pagrindinę juostą, tai sistema V2V galėtų perspėti abu vairuotojus. Arba, jei trys automobiliai važiuotų vienas paskui kitą, ir pirmasis staiga pradėtų stabdyti, tai trečiosios mašinos vairuotojas būtų iš karto įspėtas apie viduriniojo automobilio stabdymą.
Transporto ministerija ir Nacionalinė kelių ir saugumo administracija netrukus pasiūlys projektą, įpareigojantį automobilių savininkus išbandyti V2V technologijas per artimiausius metus. Greitai bus žinomi preliminarūs metinės pilotinės programos rezultatai, į kurią įtraukta 2800 transporto priemonių. Norint užtikrinti V2V ryšį, į transporto priemones bus integruoti specialūs elektroniniai blokai, o nauji automobiliai į savo automatizuotas sistemas įtrauks sistemą V2V.
Kad V2V ryšys tikrai veiktų, reikia sukurti specialias trumpo nuotolio ryšio sistemas. Jis bus panašus į Wi-Fi, tačiau turės būti transliuojamas per atskirą kanalą dideliu greičiu. Sistema V2V jau veikia testiniu režimu, o bendras duomenų protokolas leidžia bendrauti skirtingų gamintojų automobiliams vienam su kitu.
Kiekvienais metais daugiau nei 30000 amerikiečių žūsta susidūrus automobiliams. Pagal surinktus ir išanalizuotus duomenis, V2V ryšys, galėtų padėti keturiems iš penkių vairuotojų išvengti katastrofų keliuose. Sistema gali suteikti informaciją vairuotojams, kuri taip pat padėtų jiems išvengti spūsčių keliuose.
Ryšys V2V pilotinėje programoje jungia transporto priemones vieną su kita ir dalijasi informacija su kaimyniniais automobiliais stovinčiais prie šviesoforų. Planuojama, kad sistema galėtų palaikyti dvipusį ryšį tarp transporto priemonių, kelių infrastruktūros ir transporto priemonių bei transporto priemonių ir pėsčiųjų (tai – sistema V2X).