Žmonės, kurie dažnai keliauja, puikiai žino, kad automobilio parkavimas aerouoste arba geležinkelio stotyje užima nemažai laiko. Robotų technikos kūrėjai ir čia rado sprendimą. Jie sukūrė robotą-parkuotoją, kuris Diuseldorfo aerouoste padės automobilio savininkui surasti vietą parkavimo aikštelėje ir ten jį pastatys.
Neskaitant šio patogumo, robotizuoto parkuotojo darbo patirtis parodė, kad jis gali sutalpinti 60 % daugiau automobilių, nei tai padarytų žmogus.
Norėdamas pasinaudoti roboto Ray paslaugomis, vairuotojas turi nuvažiuoti į specialią aikštelę, pasiimti savo daiktus ir išsikviesti robotą. Atvykęs robotas išanalizuoja automobilio išmatavimus ir padėtį, taip pat išsikišusių mašinos detalių dydį, pavyzdžiui, veidrodėlių.
Po visų duomenų analizės robotizuotas parkuotojas pakelia automobilį ir nuveža į laisvą aikštelės vietą, kuri tinkama tai mašinai. Ieškodamas laisvos vietos, robotas Ray susisiekia su centrine sistema, kurioje saugomi duomenys apie užimtas aikštelėje vietas.
Į robotą Ray integruota daugybė kamerų ir daviklių, kurie padeda išanalizuoti automobilio parametrus ir supančią aplinką. Be to, robotas turi keturis 180 laipsnių kampu besisukančius ratus, kurių dėka Ray gali apsisukti praktiškai vietoje.
Grįžęs iš kelionės, automobilio savininkas susimoka už parkavimą ir robotas automatiškai jam grąžina mašiną. Pasak kūrėjų, didžiulės geležinkelio stotys arba aerouostai naudodamos šią sistemą išvengtų tokių problemų kaip milijoninių sumų investavimas į parkavimo aikštelių plėtrą. Dirbdami parkavimo vietose tokie robotai kaip Ray gerokai palengvintų automobilio parkavimo procesą ir sutaupytų keleivių laiką bei sumažintų aikštelių savininkų išlaidas.