Greitu metu Japonijos elektronikos prekių parduotuvėse bus galima išvysti „Nescafe“ kavos aparatais prekiaujančius robotus-humanoidus „Pepper“. Humanoidai pirkėjams siūlys „Nescafe Dolce Gusto“ ir „Nescafe Gold Blend Barista“ kavos mašinas.
„Pepper“ – tai pirmasis robotas pasaulyje, gebantis atpažinti žmogaus emocijas bei į jas atsakyti. Naujausia balso ir emocijų atpažinimo technologija aprūpintas humanoidas moka skaityti žmonių veidų išraiškas ir klausytis jų balso tono. Šią informaciją „Pepper“ panaudoja, siekdamas nustatyti, kaip jaučiasi žmogus.
Kaip teigia „Nestle Japan“ generalinis vadovas ir prezidentas Kohzoh Takaoka, „Pepper“ gebės papasakoti apie „Nescafe“ produktus ir paslaugas bei palaikyti pokalbį su pirkėju. Jis tikisi, jog šis aptarnavimo modelis paplis visame pasaulyje, kaip puikus japonų inovatyvumo pavyzdys.
„Pepper“ humanoidas – tai „SoftBank Robotics“ produktas, kuriuo siekiama robotines technologijas perkelti už gamyklų ribų. „SoftBankę korporacijos atstovas Masayoshi Son teigė, jog svajonė su „Pepper“ sukurti inovatyvų potyrį vartotojui, dabar tapo realybe. Kompanija tikisi, jog bendravimas su robotu pirkėjams bus jaudinanti ir maloni patirtis.
Pepper humanoidų komanda „Nescafe“ kavos aparatais pradės prekiauti gruodį. Pirma jie bus išbandyti 20-yje parduotuvių, tačiau „Nestle“ iki 2015-ųjų metų pabaigos planuoja robotus įdarbinti maždaug tūkstantyje prekybos vietų.