„Audi“ komanda praėjusį savaitgalį įvykdė tai, ką žadėjo. Jos 560 arklio galių autonomiškas „Audi RS7“ sėkmingai skriejo Hockenheimringo trasa ir įrašė savo vardą į robotikos istoriją. Finalinio Vokietijos DMT lenktynių etapo metu Hokenheime, futbolo žvaigždei Bastianui Schweinsteigeriui žalia vėliava davus starto signalą, Bobiu pramintas robotinis automobilis šovė į priekį ir sėkmingai įveikė trasą.
Prieš robotinio RS7 startą kalbintas „Audi“ technologinės plėtros skyriaus atstovas, daktaras Ulrichas Hackenbergas teigė, jog pagrindinis pasirodymo tikslas, parodyti, jog autonomiškas automobilis, geba važiuoti lenktynių sąlygomis. Lenktynių trasoje galima pademonstruoti, kad robotinė mašina sugeba atlikti tiek nesudėtingus, tiek itin keblius manevrus, kuriems reikia centimetrais matuojamo tikslumo.
Iki pat lenktynių dienos, informacija apie automobilyje naudojamą robotikos įrangą nebuvo skelbiama, tačiau prieš pat pasirodymą, „Audi“ atstovai šiek tiek praskleidė paslapties šydą. Autonomiško RS7 komandos narys, Peteris Bergmilleris teigė, jog robotinis automobilis ne daug kuo skiriasi nuo įprastinio šio „Audi“ modelio. Tai vartotojams prieinamas automobilis, tiesiog jo bagažinėje sumontuota papildoma kompiuterijos įranga.
Sportiškiausiu robotiniu automobiliu pasaulyje vadinamas „Audi RS7“ kelyje orientuojasi dviem būdais. Itin tikslia GPS pozicionavimo sistema, bei automobilio priekyje esančia vaizdo kamera, leidžiančia automobiliui nustatyti tolumoje esančius objektus ir kelio ribas. Įspūdingiausia tai, jog naudodamasis GPS sistemos ir kamerų teikiama informacija, automobilis pats nusprendžia, kokį greitį pasirinkti, kada stabdyti , kokia trajektorija įvažiuoti į posūkį.
Autonomiškas automobilis tiesėse išvystė didesnį nei 220 km/h greitį, o be klaidų apsukęs trasos ratą, sustojo lygiai toje pačioje vietoje, iš kurios ir išvažiavo. Bobis, anot lenktynių komentatoriaus, meistriškai rinkosi posūkių atlikimo trajektorijas. Buvo sunku patikėti, kad už automobilio vairo nesėdi patyręs profesionalus lenktynininkas. Hokenheimo trasa pasižymi sudėtingais posūkiais, greitomis tiesiosiomis, todėl robotinei mašinai tai buvo rimtas išbandymas.
Po sėkmingo RS7 pasirodymo U. Heckenbergas teigė, jog ši technologija ateityje padės didinti vairavimo saugumą. Silpnoji saugaus vairavimo grandis – vairuotojas. „Audi“ atstovo teigimu, galimybė stresinėje situacijoje perleisti vairą autopilotui, tai didelis žingsnis saugesnio eismo link. O būtent tai ir yra pagrindinis „Audi“ siekis.