Ilgai lauktas ir dar iki viešo pademonstravimo ne kartą žiniasklaidoje aprašytas išmanusis laikrodis „Apple Watch“ prabangos prekių giganto LVHM laikrodžių eksperto buvo išvadintas „pernelyg moterišku“ ir tikina, jog jis neišlaikys išbandymo laiku, rašo businessinsider.com.
Jean-Claude'as Biveras, vadovaujantis šio Prancūzijos koncerno prabangių laikrodžių padaliniui, sako, jog JAV technologijų milžinai kurdami „Apple Watch“ dizainą pridarė „fundamentalių klaidų“.
„Šis laikrodis neseksualus. Jis per daug moteriškas ir yra per daug panašus į kitus rinkoje jau esančius išmaniuosius laikrodžius“, – Vokietijos leidiniui „Die Welt“ sakė laikrodininkas.
„Kalbant visiškai atvirai, panašu, jog laikrodžio dizainą kūrė pirmakursis studentas“, – pridūrė kritikos negailėjęs J. Biveras, vadovaujantis tokiems prekės ženklams, kaip „Tag Heuer“, „Zenith“ ir „Hublot“. J.-C. Biveras prognozuoja, jog ilgai lauktas įrenginys su stačiakampiu ekranu ir užapvalintomis briaunomis netrukus bus pasenęs.
„Prabanga visuomet turi kažką nepavaldaus laikui, ji yra retenybė, ji demonstruoja prestižą“, - sakė laikrodininkas, pridūręs, jog šių epitetų „Apple Watch“ laikrodžiui jokiu būdu negalima priskirti, mat tikimasi, jog šiuos įrenginius nusipirks milijonai klientų, o po kelerių metų didelė laikrodžių dalis bus nepataisomai sugadinta.
J.-C. Biveras yra ne pirmas laikrodžius gaminančių įmonių vadovas, išpeikęs „Apple“ pirmą žingsnį į šią rinką. „Swatch“ generalinis direktorius Nickas Hayekas anksčiau yra pareiškęs, jog didžiausiai pasaulyje laikrodžius gaminančiai bendrovei „Apple“ bandymas veržtis į jų rinka „neskatina nerimauti“.
„Apple Watch“ laikrodis, kurį bus galima įsigyti kelių skirtingų spalvų ir su keliais skirtingais dirželiais, turės būti susietas su „iPhone“ telefonu ir prekybos pradžioje kainuos ne pigiau nei 350 JAV dolerių. Tai bus pirmas „Apple“ pasiūlytas dėvimas įrenginys ir pirma nauja produktų kategorija, pasiūlyta po įmonės steigėjo Steve'o Jobso mirties 2011 metais.