Prieš metus pristatęs populiariojo sportinio visureigio „BMW X5“ hibridinės versijos koncepcinį modelį – „BMW Concept X5 eDrive“ – Vokietijos koncernas, panašu, turi rimtų planų jį paversti realiu automobiliu. Anksčiau pademonstravęs tik hibrido išorę, dabar BMW atskleidė keletą automobilio salono elementų.
„BMW Concept X5 eDrive“ salone, kaip ir dera elektros variklį turinčiam automobiliui, įvairios interjero detalės paryškintos melsva šviesa – automobilio durelės, vairuotojo valdymo pultas, „eDrive“ vairavimo režimą įjungiantis mygtukas. Bagažinėje, kurioje naudojama juodo veliūro medžiaga, įspūdingai atrodo melsvai apšviestos elektros variklio baterijos, kurios apgaubtos permatomu apsauginiu gaubtu. Prabanga dvelkia ir koncepcinio automobilio dramblio kaulo baltos spalvos odinis salonas, kuriame kas antra siūlė – elektrinės mėlynos spalvos.
Melsvos apdailos detalės naudojamos ir automobilio išorėje. Ši spalva puošia priekinių grotelių dalis, mėlyna linija integruota galiniame buferyje ir tarsi sujungia skirtingose pusėse esančius išmetamuosius vamzdžius. Elektros įkrovimo jungties dangtelis taip pat apvestas melsva juosta, o pradėjus krauti baterijas iš 220 V elektros lizdo, jungtis dailiai apšviečiama.
Hibridinis „BMW X5“ modelis bus pirmasis, kuriame BMW sujungs keturių varančiųjų ratų technologiją „xDrive“ ir elektromobilyje „BMW i3“ bei hibride „BMW i8“ panaudotą elektrinio variklio technologiją „eDrive“. Naująjį modelį koncernas kuria su šūkiu „nepaprastai malonu vairuoti“, kuris rodo, jog BMW ir hibriduose sieks išlaikyti šios markės benzininiams ir dyzeliniams automobiliams būdingą dinamiškumą, sportiškumą ir valdymo savybes. Koncepciniame „BMW Concept X5 eDrive“ yra derinamas keturių cilindrų benzininis 180 kW (245 AG) galios agregatas su koncerno sukurtu elektriniu 70 kW (95 AG) varikliu.
Vairuotojas galės pasirinkti vieną iš trijų vairavimo režimų – „AUTO eDrive“, „MAX eDrive“ ir „SAVE Battery“. Pasirinkus pirmąjį automobilis protingai derins elektrinio ir benzininio variklio naudojimą, kad važiuotų ir sportiškai, ir efektyviai. Nuvažiuoti 100 km šiuo režimu „BMW Concept X5 eDrive“ pakaks 3,8 litro, o į aplinką jis išmes vos 90 g/km CO2.
Pasirinkus „MAX eDrive“ režimą, hibridinis X5 taps elektromobiliu ir važiuos nenaudodamas benzino ir neteršdamas aplinkos. Šiuo režimu automobilis galės nuvažiuoti apie 30 km atstumą ir išvystyti maksimalų 120 km/val. greitį. Dėl puikaus sukimo momento (250 NM), elektriniu varikliu varomas „BMW Concept X5 eDrive“ sparčiai įsibėgėja – 100 km/val. greitį pasiekia per 7 sekundes.
„SAVE Battery“ režimas atjungs elektrinį variklį, kad būtų maksimaliai tausojama bateriją. Šis režimas gali būti aktualus kai, pavyzdžiui, jūsų ilga kelionė eina į pabaigą, bet jos paskutiniame etape dar teks važiuoti per miestą ir jame norite važiuoti tik elektrine pavara.
Kol kas BMW neatskleidžia, kada koncepcinis „BMW X5“ hibridas galėtų tapti masinės gamybos automobiliu.