Kompanijai „Power Japan Plus“ pavyko sukurti akumuliatorių „Ryden“, kuris gali įsikrauti 20 kartų greičiau, lyginant su įprastomis ličio jonų baterijomis. „Ryden“ katodas ir anodas sukurtas iš anglies pluošto, iš čia kilo ir antrasis pavadinimas – „Dual Carbon“.
Tradiciniuose ličio jonų akumuliatoriuose kaip katodas naudojami brangūs metalai (kobaltas, nikelis ir manganas), tuo tarpu anglies pluoštas yra labiau paplitęs, taigi ir ne toks brangus.
„Ryden“ siūlo tą patį įkrovos tankį, kaip ir įprastos baterijos, todėl nuvažiuoti didesnį atstumą šis išradimas nepadės. Tačiau įkrovimas bus žymiai spartesnis: pavyzdžiui, jei „Nissan Leaf“ akumuliatorius tenka įkrauti 4 valandas, tai su „Ryden“ laiką galima sutrumpinti iki 12 minučių.
Kūrėjų teigimu, „Ryden“ gali visiškai išsikrauti be didesnės žalos akumuliatoriui, tuo tarpu ličio jonų baterijos tokios prabangos neturi – speciali elektronika neleidžia joms pilnai išsikrauti. Galų gale, „Ryden“ neperkaista ir negali sukelti elektromobilio gaisro, esant tam tikriems baterijos defektams.
Šiuo metu „Power Japan Plus“ atitinkamas baterijas gamina medicinos ir kosmoso industrijai, tačiau pasiruošusi licencijuoti naują technologiją kompanijoms, kurios orientuojasi į kitas rinkas.