Japonijos bendrovė „Toyota Motor“ pranešė bandanti lazeriniu infraraudonųjų spindulių radaru paremtą įrenginį, kuris realiojo laiko režimu stebi eismo situaciją priešais važiuojantį automobilį.
Skelbiama, kad šis naujos kartos radaras gali tapti save vairuojančių automobilių technologijos pagrindu. „Toyota“ inžinieriai naująjį automobilinį radarą sukūrė pasitelkę 870 nm bangos ilgio infraraudonąjį lazerį su šešiabriauniu poligoniniu veidrodžiu ir specialų lustą 2D atvaizdams registruoti. Atstumas ir forma nustatomi vadinamojo pralėkimo laiko metodu (TOF, Time-O of-Flight), paremtą atvirkštiniu atstumu skaičiavimu pagal lazerio spindulio sklidimo greitį.
Pranešama, kad bendrovės inžinierių bandomas naujos kartos radaro prototipas realiuoju laiku 3D aplinkoje atpažįsta žmonių siluetus už 80 metrų nuo automobilio. Ši sistema taip pat identifikuoja kitus automobilius, kelio ženklus bei kitus objektus, kurie gali pasitaikyti kelyje. Be to, radaras skenuoja aplinką ne tik priešais mašiną, bet ir aplink ją. Kada naujasis „Toyota“ automobilinis radaras gali būti pateiktas masinei rinkai, dar neskelbiama.
„Toyota“ atstovai jau anksčiau buvo pranešę, kad bendrovė planuoja nuo 2015 m. pradėti serijinę autonominių automobilių, kuriems nereikia vairuotojo, gamybą. Pirmajame jų naudojimo etape autonominis valdymo režimas bus įmanomas tik greitkeliuose, kur nėra sankryžų ir kur negali pasirodyti pėstieji. Vėliau juos ketinama adaptuoti eismui ir miestų sąlygomis.