Kompanija NVIDIA, kaip žinia, yra pasiūliusi žaidimų gerbėjams skirtą technologiją „G-Sync“. Pastaroji numato, kad į monitorius būtų įmontuota plokštė su specialiu ASIC moduliu ir atmintimi, o tai leis išvengti „išmuštų“ kadrų ir grafinių artefaktų, žaidžiant žaidimus.
Kompanija AMD, kaip tapo žinoma parodos „CES 2014“ metu, ketina pasiūlyti kažką panašaus, bet nemokamai. Aišku, tam reikės laikytis dviejų sąlygų: monitoriaus logika turi mokėti dirbti su dinamine skleistine, antra, tą patį turi mokėti daryti ir LCD matricos. Visa kita, tvarkyklės ir palaikymas ir žaidimų kūrėjų – gaunama nemokamai. Įdomu tai, kad ir NVIDIA, ir AMD technologijos remiasi tuo pačiu standartu VESA.
NVIDIA atstovai jau spėjo pakomentuoti AMD surengtą demonstraciją. Konkurentai, pažymėjo vienas iš „G-Sync“ kūrėjų Tomas Petersenas, pasinaudojo nešiojamaisiais kompiuteriais, kuriuose sąsaja tarp ekrano ir vaizdo plokštės skiriasi, kuri naudojama tarp stacionarių kompiuterių ir jiems skirtų monitorių. Paprastai tai yra LVDS arba eDP (integruojamas „DisplayPort“). Tokios sąsajos jau turi būtinas modifikacijas, reikalingas darbui su dinamine skleistine.
Su stacionariems kompiuteriams skirtais monitoriais viskas kitaip. Monitorių ir jiems skirtų komponentų gamintojai neskuba diegti viso standarto VESA numatyto funkcionalumo, todėl „nVidia“ viską nusprendė padaryti pati, sukurdama specialią matricą ir integruodama būtiną palaikymą į GPU. Būtent todėl „nVidia“ neketina su AMD dalintis technologija „G-Sync“ – leista suprasti, kad „mes pasidarėme patys, tad nereikia gvieštis jau padaryto produkto“.