CES parodoje „LG Electronics“ (LG) pristatė apyrankę „LifebandTouch“ ir ausines „LG Heart Rate“ – tai pirmoji LG technika, skirta sportuojantiems.
„Abu įrenginiai skirti padėti kontroliuoti savijautą sportuojant. Abu įrenginiai unikalūs, nes be paskirties padėti sportuojant, atlieka ir kasdieninėje veikloje naudingas funkcijas – apyrankė tarnauja kaip laikrodis, gali priimti skambučius ir techninius pranešimus, siunčiamus išmanaus telefono, o ausinės pritaikytos klausytis muzikos“, – sakė Jim Clayton, „LG Home Entertainment Company“ naujo verslo padalinio viceprezidentas.
„Lifeband Touch“ apyrankė ir „Heart Rate“ ausinės bevieliu ryšiu jungiasi tarpusavyje, taip pat prie „Android“ bei „iOS“ pagrindu veikiančių telefonų. Tokiu būdu perduoda sportuojančiojo duomenis į intuityvią, lengvai naudojamą programėlę „LG Fitness“ ar eilę kitų, trečiųjų šalių programėlių, tokių, kaip „MyFitnessPal“, „Runkeeper“ ar „MapMyFitness“.
„Lifeband Touch“ dėl asimetriškos formos ir lankstaus korpuso pritaikyta patogiai nešioti ant riešo. Ji turi lietimu valdomą OLED ekraną, kuriame rodomas laikas, biometriniai duomenys, įeinantys skambučiai, grojaraštis. Apyrankėje įmontuotas trijų ašių greičio ir aukščio matuoklis, kuris tiksliai nustato pagrindinius parametrus sportuojant – nuotolį, greitį, žingsnių skaičių, sunaudotas kalorijas ir tempą. Ekranas įsijungia automatiškai, vos tik apyrankės nešiotojas pasuka riešą. „Lifeband Touch“ gali „Bluetooth“ ryšiu perduoti duomenis į išmanųjį telefoną ar gauti juos iš kitų įrenginių, tokių, kaip ausinės „LG Heart Rate“.
„Heart rate“ ausinės turi daviklio technologiją „PerformTek“, kuri matuoja kraujo tekėjimo signalus vidinėje ausies dalyje, todėl tiksliai nustato biometrinius duomenis, tokius, kaip širdies ritmas ir maksimalus deguonies suvartojimo kiekis (VO2 max). Dėl lankstaus dizaino ausinės patogios naudoti su įvairiais sveikatos stebėsenos įrenginiais. Ausinės suderintos su „Bluetooth“, tokiu būdu persiunčia duomenis į išmanųjį telefoną ir apyrankę „Lifeband Touch“.
„Lifeband Touch“ apyrankė ir „Heart Rate“ ausinės bus prieinamos pirmąjį šių metų pusmetį – jų prekyba prasidės JAV, vėliau bus plečiama į kitas šalis.