Bendrovės „Valve“ inžinierius Benas Krasnowas, eksperimentuodamas su kompiuterinių žaidimų valdymo ergonominiais sprendimais, pagamino dviejų įrenginių prototipus, kurie turėtų palengvinti prisiekusių žaidėjų gyvenimą, skelbia „The Verge“.
Pirmasis iš jų skirtas valdyti sėdmenimis. Jis primena didelį jutiklinį valdymo plotą (touchpad), ant kurio atsisėdęs žaidėjas gali judėti po žaidimo pasaulį ir dairytis aplinkui savo svoriu spaudydamas atitinkamą įrenginio paviršiaus plotą.
B. Krasnowo teigimu, kol kas jo išradimas tikslumu dar gerokai atsilieka nuo kompiuterinės pelės, tačiau tam tikromis aplinkybėmis šis manipuliatorius gali pasirodyti kur kas patogesnis. Pavyzdžiui, naudojantis virtualios tikrovės sprendimais.
Antrasis jo išrastas žaidimų valdiklis pozicionuojamas kaip kompiuterinės pelės alternatyva. Šį valdiklį reikia įsidėti į burną, įstatyti į viršutinįjį žandikaulį ir tiksliais liežuvio judesiais valdyti ekrane rodomą žymeklį. Ir vieno, ir kito manipuliatoriaus veikimą išradėjas pademonstravo šiuose vaizdo siužetuose.
Kol kas neaišku, ar „Valve“ ketina šias savo inžinieriaus idėjas realizuoti serijinės gamybos valdikliuose. Gali būti, kad B. Krasnowas darbavosi ne veltui, nes, manoma, 2014 metų sausį bendrovė atskleis daugiau informacijos apie savo kuriamą virtualios realybės šalmą, kuris bus suderinamas su žaidimams skirta „Steam Machines“ technine įranga ir operacine sistema „SteamOS“.