Žaidimų konsolės „Xbox One“ pardavimai prasidėjo tik praėjusią savaitę, o „Microsoft“ vien per pirmą parą pavyko parduoti vieną milijoną konsolės egzempliorių. Beje, „Microsoft“ nuolat pabrėžia, kad tai pavyko pasiekti „per trumpiau nei 24 valandas“, matyt, norėdama įkasti „Sony“, kurios 1 mln. „Playstation 4“ parduota „per parą“.
Ir jei „Playstation 4“ debiutavo anksčiau, ir ji jau išstudijuota, tai ekspertai tas pačias „chirurgines“ priemones taiko ir „Xbox One“. Kai kam užteko paprasto atsuktuvo, o kai kas (kalbama apie „Chipworks“ specialistus) pasinaudojo rimtesniais instrumentais. Buvo pasitelktas mikroskopas, kuris ir leido padaryti detalias „Xbox One“ procesoriaus nuotraukas.
Reikia pažymėti, kad „Xbox One“ naudojamo procesoriaus kristalo plotas yra 363 kv. mm, tuo tarpu „Playstation 4“ kiek mažesnis – 348 kv. mm. Gerai matyti, jog „Xbox One“ naudojama sudėtingesnė atminties architektūra. Jei PS4 procesorius ir grafika turi bendrą prieigą prie 8 GB GDDR5 atminties, tai „Xbox One“ atveju prie analogiškos talpos atminties (tiesa, DDR3) prisideda ypač sparti SRAM atmintis, integruota į procesorių. Jos dydis – 32 MB, ją naudojasi GPU.
Įdomu tai, kad „Xbox One“ procesoriuje buvo aptikta tik 14 klasterių GCN, kai tuo tarpu „Playstation4“ jų yra 20 (tiesa, aktyvuoti tik 18).