Rugsėjį Frankfurto autosalone „Volkswagen“ visuomenei pristatys du visiškai naujus elektromobilius: mažąjį miesto elektromobilį „e-up!“ ir kompaktinės klasės „e-Golf“. Ko mpanija atskleidė šių modelių charakteristikas, tačiau kol kas nepranešama, kada tiksliai juos bus galima įsigyti.
Po „Volkswagen e-Golf“ variklio gaubtu slypi 85 kW (115 AG) elektros variklis, išvystantis iki 270 Nm sukimo momentą visame sūkių diapazone. Priekiniais ratais varomas penkiavietis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 10,4 sek. Maksimalus greitis apribotas elektroniniais ribotuvais, jis siekia 140 km/val.
Priekiniais ratais varomas keturvietis „e-up!“ po variklio gaubtu talpina 60 kW (80 AG) galios elektros motorą, išvystantį iki 210 Nm sukimo momentą visame sūkių diapazone. Įsibėgėjimas iki 100 km/val. užtrunka 12,4 sek., Maksimalus greitis – 130 km/val.
Gamintojai pabrėžia, kad miesto elektromobiliukas „e-up!“ sunaudos 11,7 kWh elektros energijos 100 km kelio. Dviem klasėmis aukštesnis „e-Golf“ šį atstumą nurieda sunaudodamas 12,7 kWh elektros energijos. Šiuo metu Vokietijoje elektros energija kainuoja 0,258 euro už kWh (2013 m. liepos 31 d. kainomis), taigi nuvažiuoti 100 km su „e-up!“ kainuoja 3,02 euro, o su „e-Golf“ – maždaug 3,30 euro.
Kompanija žada, kad su viena pilna 18,7 kWh dydžio akumuliatoriaus įkrova „e-up!“ galės nuvažiuoti iki 160 km, o „e-Golf“ su gerokai talpesniu 24,2 kWh talpos akumuliatoriumi įveiks iki 190 km atstumą.
Standartinėje šių elektromobilių įrangoje bus automatinė klimato kontrolė su sistema, kuri gali elektromobilį vėsinti arba šildyti kai jis stovi automobilių aikštelėje, navigacijos sistema, šildomas priekinis langas, LED dienos šviesos. Be to, „e-Golf“ taps pirmuoju „Volkswagen“ modeliu su priekiniais LED žibintais.
„Volkswagen“ pabrėžia, kad visi „e-up!“ ir „e-Golf“ elektros pavaros mechanizmo mazgai – elektros variklis, pavarų dėžė ir akumuliatoriai – sukurti Vokietijos mokslinių tyrimų centruose ir pagaminti šios šalies gamyklose.