OLEV (Online Electric Vehicles) sistema įrengta 24 km ilgio atkarpoje Pietų Korėjoje, po asfaltu iškloti kabeliai sukuria 20 kHz dažnio elektromagnetinį lauką kuriuo perduodamą energiją priima transporto priemonės dugne 20 kHz dažniui suderinta ritė.
Esant 20 centimetrų tarp siųstuvo ir imtuvo atstumui, 100 kW galia perduodama 85 % efektyvumu. Didinant našumą, elektromagnetinis laukas formuojamas tam tikros formos, tam kad veiktų tik po transporto priemone. Taip pat elektros energija tiekiama atkarpomis, kurių ilgis priklauso nuo transporto priemonės greičio.
Šiuo metu šia linija važiuoja du autobusai su elektriniais varikliais. Tikimasi, kad 2015 m. ja važiuos 15 transporto priemonių. Kadangi sistema tiekia elektros energiją maršrute, autobuse įmontuotas akumuliatoriaus dydis sudaro tik 1/3 įprasto lengvojo elektromobilio akumuliatoriaus dydžio ir būtų naudojamas tik nutrūkus elektros tiekimui.
Sistemos privalumas tas, kad autobusui nereikia sunkaus, brangaus ir ilgai besikraunančio akumuliatoriaus. Taip pat kitaip negu tramvajus ar troleibusas, atsiradus kliūčiai, autobusas galės ją apvažiuoti įprastu keliu naudodamas akumuliatorių. Keliu naudotis ir nemokamai pasikrauti akumuliatorius galės ir privatus transportas. Žinoma, norint įdiegti technologiją, reikia ardyti kelio dangą, tačiau skelbiama, jog reikės pakeisti tik 5–15 % dangos.