„Volvo Trucks“ pristatė naujus, nuo vidutinio 5 l iki didelio 13 l darbo tūrio sunkvežimių variklius, atitinkančius „Euro 6“ emisijos standartą. Nuo 2014 m. pavasario „Volvo“ sunkvežimiuose bus montuojami ir 16 l „Euro 6“ varikliai bei 13 l varikliams skirti jėgos agregatai „I-Torque“.
„Bendras degalų naudojimo efektyvumas – svarbiausia mūsų klientams, todėl „Volvo“ konkurentams bus sunku varžytis su mūsų turima technologija ir siūlomomis paslaugomis“, – sako „Volvo Trucks“ jėgos agregatų vadovė Astrida Drewsen.
Didelės galios D11, D13 ir būsimajame D16 serijų varikliuose „Volvo Trucks“ ir toliau naudos atrankinės katalizės redukcijos technologiją SCR. Tai itin efektyvi papildomo išmetamų teršalų apdorojimo sistema, užtikrinanti „Euro 6“ emisijos reikalavimų įgyvendinimą. Be to, „Volvo Trucks“ patobulino SCR katalizinį neutralizatorių ir „AdBlue“ įpurškimo sistemą.
Siekiant išpildyti „Euro 6“ emisijos reikalavimus, išmetimo sistemoje būtina palaikyti pastovią aukštą temperatūrą. Todėl D11 ir D13 serijų „Euro 6“ varikliuose „Volvo Trucks“ apjungė SCR, neaušinamąją išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistemą EGR ir dyzelino kietųjų dalelių filtrą DPF. D5 ir D8 serijų variklių technologiniai sprendimai įgyvendinti pasitelkiant aušinamos EGR sistemos, kietųjų dalelių filtro ir SCR derinį.
„Atsižvelgdami į sukauptą patirtį su sudegusio kuro dalelių emisiją reglamentuojančiais įstatymais visame pasaulyje, pasirinkome degalus taupiai naudojančią, ekonomišką ir mažiau sudėtingą variklių technologiją. Didžiuojamės mūsų siūlomais „Euro 6“ varikliais, kadangi aplinkosauga yra viena iš mūsų pagrindinių vertybių“, – sako A. Drewsen.