Iš pradžių daugumai žaidimų pramonės ekspertų ir analitikų atrodė, kad naujos kartos konsolės pareikalaus būti nuolat prisijungusiems prie interneto. Pastarasis reikalavimas, pavyzdžiui, buvo keliamas kaip viena esminių sąlygų, kalbant apie pilnavertį miestų statybos simuliatorių „SimCity“.
Iš tikrųjų praktikoje nieko gero nebuvo. Net ir išsivysčiusiose šalyse interneto sparta ir stabilumas neretai sušlubuoja, o tai sukėlė daugybę problemą žaidėjams. Kiek vėliau kompanija „Microsoft“ pareiškė, kad žaidimams vieno žaidėjo režime ir peržiūrint filmus iš „Blu-Ray“ diskų interneto ryšys nebuvo privalomas. Kažką panašaus, praneša portalas CVG, neseniai pranešė ir kompanijos „Sony“ vadovybė.
Kompanijos atstovų teigimu, pasaulyje dar pakanka vietų, kur interneto nėra arba prieiga prie jo apsunkinta. Būtų gana kvaila reikalauti iš konsolės nuolatinio ryšio su internetu. Tokiu būdu, žaisti šiuolaikinius žaidimus bus galima net ir atokiausiuose pasaulio kampeliuose.
Kitas dalykas, jei šiuolaikiniai žaidimai neretai orientuoti į socialinius tinklus ir internetinę bendruomenę, o tai bet kokiu atveju apribos tų naujų konsolių galimybes, kurios negalės prisijungti prie interneto. Ta pati konsolė „PlayStation 4“, pavyzdžiui, siūlo žaibiško apsikeitimo ekrano nuotraukomis iš žaidimo scenų galimybę, o tam reikalui ant žaidimų manipuliatoriaus atsirado netgi specialus mygtukas. Vis tik rūpinasi kompanijos ir kitais dalykais. Nuolatinis interneto ryšys padeda spręsti piratavimo problemą. Antra vertus, kol kas su ja teks kovoti kitais metodais, be būtinybės viską kontroliuoti per internetą.