Dar iki to laiko, kai kompanija „Sony“ pristatė naujos kartos žaidimų konsolę „PlayStation 4“ (tai įvyko vasario mėnesio pabaigoje), buvo žinoma, kad tiek procesoriaus, tiek grafikos posistemės gamintoju bus kompanija AMD. Įdomu tai, kad specialiai konsolei PS4 kompanijos AMD specialistai sukūrė ir išleido aštuonių branduolių procesorių su „Jaguar“ architektūra. Kiek vėliau pasirodė informacija, kad pastarasis procesorius pasirodys ir mažmeninėje prekyboje, tačiau šiek tiek apkarpytas.
Kompanijos „nVidia“ atstovai, duodami interviu puslapiui „GameSpot“, paaiškino, kad „Sony“ nesugebėjo savo laiku sudominti grafinių sprendimų gamintojo materialiai, todėl „nVidia“ produktai į „PlayStation 4“ vidų ir nepateko. Konsolių rinka kompanijai „nVidia“ gerai pažįstama, kadangi dalyvauta projektuose „XBOX“ ir „PlayStation 3“, taigi iliuzijų dėl minėto segmento „nVidia“ tikrai neturėjo. Akivaizdu, jog „Sony“ norėjo gauti iš „nVidia“ kažką įspūdingo, tačiau už nelabai adekvačią kainą.
Kompanijos „nVidia“ viceprezidentas Tony Tamasi paaiškino, kad procesoriaus žaidimų konsolėms kūrimas yra gamyba atima labai daug resursų, ir jei šių procesorių nepardavinėti dar kur nors, tai tokie sprendimai gali kainuoti tikrai nemažai. Arba mažą pajamingumą reikia kompensuoti iš kitų sričių. Akivaizdu, kad šiuo atveju AMD turi savo konkrečių planų, kadangi ji vis tik sutiko išleisti „PlayStation 4“ skirtą procesorių. aparatinė PS4 dalis privalo būti gana pigi, tačiau kartu reikia atsižvelgti, kad užsakymai formuojami kelerius metus į priekį, o tai gamintojui garantuoja stabilias finansines įplaukas. Tiesa, pinigai būna labai „ilgi“, ir ne visos kompanijos nori laukti metų metus, kol viskas atsipirks. Akivaizdu, kad AMD mato naudą iš PS4, kurios nepamatė „nVidia“.