JAV atlikta vartotojų apklausa parodė, kad pats svarbiausias dalykas perkant naują televizorių yra jo kaina, tačiau aparato išmanumas jau yra tarp trijų pirkėjų geidžiamiausių savybių.
Tyrimų bendrovei IHS paskelbus kasmetinės televizorių pirkėjų Jungtinėse Valstijose apklausos duomenis paaiškėjo, kad kaina vis dar tebėra svarbiausias apsisprendimo pirkti veiksnys (53 proc. apklaustųjų). Beveik pusė įsigyjančių naują televizorių sakė norį jo dėl didesnio ekrano. Trečias geidžiamiausias dalykas yra interneto jungtis. Per pastaruosius metus norinčių išmaniojo televizoriaus padaugėjo nuo 18 iki beveik 31 procento.
Kitos nurodytos priežastys buvo: noras turėti TV su LED technologija (ryškesniu vaizdu) – 28,7 proc., papildomo televizoriaus poreikis – 24,3 proc., trimatis vaizdas – 18,8 proc., sugedęs turėtas televizorius – 16,3 proc. Maždaug dešimtadalis pirkėjų sakė susivilioję pardavimo akcijomis, vos 1 procentas teigė anksčiau televizoriaus neturėję apskritai.
Mažėjant išmaniųjų plačiaformačių televizorių kainoms visi pagrindiniai pirkėjų pageidavimai palaipsniui tampa vis lengviau suderinami, pastebi IHS.