Kompanija „nVidia“ pranešė, kad ne taip seniai anonsuota naujos kartos žaidimų konsolė „PlayStation 4“ palaikys tokias firmines technologijas, kaip „PhysX“ ir „APEX“. Kompanijos specialistai jau dirba prie plataus spektro platformų, įskaitant asmeninius kompiuterius, žaidimų konsoles ir mobiliuosius įrenginius. Tai reiškia galimybę dirbti su skirtingų architektūrų procesoriais, o taip pat „nVidia“ grafiniais adapteriais, pradedant „GeForce 8“ serija.
Pastarosios „nVidia“ technologijos skirtos realizmui žaidimuose padidinimui, simuliuojant fizikines sąveikas tarp įvairiausių objektų, kietų daiktų, skysčių ir t. t. Technologija „APEX“, kaip teigiama oficialiame pranešime spaudai, praplečia „PhysX“ galimybes, padidinant vizualių efektų kiekybę ir kokybę, pavyzdžiui, kai vykdomas aplinkos griovimo procesas, o visame tame dalyvauja žaidimo herojus.
„Nvidia“ statistika rodo, kad „PhysX“ galimybėmis jau pasinaudojo daugiau nei 10 tūkst. kūrėjų daugiau nei 150 žaidimų. Iš žymiausių galima paminėti tokius projektus, kaip „Borderlands 2“, „Batman Arkham“, „Metro 2033“ ir „Mirror’s Edge“. Tiesa, kol kas „PlayStation 4“ skirtų žaidimų, palaikančių minėtas „nVidia“ technologijas, dar nėra pristatyta. Priminsime, kad naujos kartos „Sony“ konsolė naudoja pagrindinio „nVidia“ konkurento aparatinę platformą – 8 branduolių AMD hibridinį procesorių „Richland“ su „Jaguar“ architektūra, o specialiai konsolei bus sukurta vaizdo plokštė „Radeon HD“ su 1152 universaliais branduoliais, kurie leis produktyvumo lygį pakelti tiek, kad jis būtų maždaug tarp „Radeon HD 7850“ ir „Radeon HD 7870“.