Kietakaktiškas „Renault“ požiūris į elektromobilius kol kas neduoda laukiamų rezultatų kalbant apie klientų skaičių, tačiau kompanija kol kas atsisako pripažinti technologijų įvedimo į rinką pradinę nesėkmę ir dėl blankių pardavimų kaltina neva prastai savo darbą atliekančius rinkodaros specialistus.
Kalbėdamas su britų leidinio „Autocar“ žurnalistais „Renault“ rinkodaros vadovas Stephenas Normanas pažymėjo, kad kompanija turi skleisti žinią apie transporto priemonių autonomiškumą ir leisti žmonėms suprasti, ką jie gali nuveikti. „Manau, žmonės sugalvoja apribojimus, kurių automobiliai paprasčiausiai neturi“, − pareiškė jis.
Deja, toks komentaras būtų teisingas tik tuo atveju, jei tikri elektromobiliai neturėtų riboto veikimo nuotolio, tačiau taip nėra, o apie šį trūkumą žino visi vartotojai. Kovojant su elektromobilių pardavimų neskaninančia informacija „Zoe“ rinkodaros kompanijoje bus koncentruojamasi į tai, koks tylus yra elektros variklis.
Tai gali pagerinti situaciją, tačiau S. Normanas tvirtina esąs realistas ir sako, kad vienintelis būdas įtikinti žmones pirkti elektromobilius yra atlikti bandomuosius važiavimus.