„Audi“ inžinieriai nusprendė, kad atėjo laikas modernizuoti tokį iš pirmo žvilgsnio paprastą įrenginį, kaip galinio vaizdo veidrodėlis, kuris tapo skaitmeniniu. Skaitmeninis galinio vaizdo veidrodėlis skinasi kelią į serijinę gamybą ir metų pabaigoje jau debiutuos „Audi R8 e-tron“ modelyje.
Šis automobilis, kaip ir šiųmetes Le Mano lenktynes laimėję bolidai, neturi mums įprasto galinio vaizdo veidrodėlio, kurį pakeitė pažangi vaizdo kamerų ir ekranų sistema.
Skaitmeninis galinio vaizdo veidrodėlis. Gamintojo nuotr.
Valdymo blokas formuoja vienalytį, ryškų ir kontrastingą vaizdą. Važiuojant tamsiu paros metu, išmani valdymo sistema panaikina paskui automobilį važiuojančių kitų mašinų žibintų keliamą akinimą. Vairuotojas gali bet kada užtemdyti arba išjungti ekraną. Kol kas ekrane rodomas tik galinis vaizdas, tačiau „Audi“ specialistai ieško galimybių į šį ekraną teikti ir kitą naudingą informaciją.
Maža ir lengva vaizdo kamera slypi patvariame korpuse, turinčiame šildymo funkciją šaltajam metų laikui. Gamintojų teigimu, nors kameros objektyvo skersmuo – tik keletas milimetrų, ji suteikia daug didesnį matymo lauką, nei įprastas galinio vaizdo veidrodėlis. 7,7 colio įstrižainės AMOLED ekranas kabinamas ant salone esančio laikiklio vietoj įprasto galinio vaizdo veidrodėlio. Būtent į jį transliuojamas kameros užfiksuojamas vaizdas. Ekranas sukurtas bendradarbiaujant su bendrove „Samsung Display“.
Pirmą kartą skaitmeniniai galinio vaizdo veidrodėliai buvo panaudoti šių metų Le Mano maratone startavusiuose „R18 e-tron quattro“ ir „R18 ultra“ modeliuose.