Maždaug pusė Vokietijoje šiemet parduotų televizorių turi interneto ryšio funkciją, pranešė šalies elektronikos pramonės asociacija „Bitkom“.
Vadinamieji išmanieji televizoriai, galintys rodyti papildomą skaitmeninį turinį, parsiųstą iš interneto, Vokietijoje sudaro 46 proc. visų šiemet įsigytų naujų televizorių. Visoje Europoje išmaniųjų televizorių pardavimo apimtys šiemet išaugo 68 proc. ir pasiekė 19,1 mln. vienetų.
4,6 mln. iš jų atkeliavo į Vokietijos TV žiūrovų namus, skelbia naujienų agentūra. Vokietija tapo didžiausia atskira išmaniųjų televizorių rinka Europos Sąjungoje, sakoma pranešime.
Šiuo metu 1 iš 6 namų ūkių Vokietijoje (17 proc.) turi televizorių su interneto ryšio galimybe, skelbia „Bitkom“ asociacija. Prognozuojama, kad iki šių metų pabaigos internetinius televizorius turinčių namų ūkių skaičius išaugs dar 5 proc.
Pasak asociacijos atstovo Michaelo Schidlacko, interneto prieiga jau tapo standartine plokščiaekranių televizorių funkcija. Asociacijos duomenimis, beveik 62 proc. šiuo metu Vokietijoje parduodamų tokių televizorių modelių turi interneto ryšio galimybę.
Taip pat pranešama, kad naujų televizorių kaina Vokietijoje vis mažėja. Antai vidutinio ekrano dydžio išmanusis televizorius Europoje šiuo metu vidutiniškai kainuoja 766 eurus (2644 Lt), tai yra, 17 proc. mažiau nei pernai.