Tyrimų duomenimis, renkantis elektronikos įrenginį, nesvarbu, televizorių, telefoną ar šaldytuvą, apsisprendimą pirkti didžiąja dalimi nulemia dizainas. Siekdama stiprinti išskirtinio produktų dizaino strategiją, vartotojiškos elektronikos gamintoja „LG Electronics“ (LG) pristato naujo dizaino „L-Style“ išmaniuosius telefonus ir ypač siaurą ekrano rėmelį turinčius „Cinema Screen“ dizaino televizorius.
„Gamintojai pasaulinėje rinkoje konkuruoja tiek techninėmis produktų savybėmis, tiek ir dizainu. Lietuvoje tai vienas iš penkių svarbiausių veiksnių, lemiančių žmonių pasirinkimą. Atsižvelgdama į tai, LG šiais metais pristatys išskirtinio dizaino produktus, kurių stilius ir praktinis funkcionalumas įvertinti pasauliniais dizaino apdovanojimais „iF“ ir „Red dot“, – sakė Vjacheslavs Sergejevs, „LG Electronics Latvia“ viešųjų ryšių atstovas Baltijos šalims.
Britų Dizaino tarybos (angl. Design Council) 2011 m. atlikta apklausa atskleidė, jog dizainas, kaina ir techninės savybės yra pagrindiniai veiksniai, kurie lemia apsisprendimą pirkti. Net 78 proc. apklaustųjų teigė, kad dizainas jiems yra svarbiausia renkantis produktą, tuo tarpu 22 proc. nurodė, jog jiems tai nėra svarbus. Vartotojai vis daugiau dėmesio skiria namų interjerui – šalia sienų apmušalų ir baldų, svarbiais dizaino elementais tampa elektronikos prietaisai. Ypač į interjero dizainą atsižvelgiama pasirenkant televizorių, namų kino sistemų, šaldytuvų ar skalbimo mašinų dydį. Netgi eiliniai elektronikos prietaisai tampa svarbūs ir papildo estetinę namų erdvę.
LG buvo pirmoji Pietų Korėjos kompanija, dar 1958 m. pristačiusi pramoninio dizaino koncepciją. 1999 m. kompanija paskelbė dizainą kaip vieną iš keturių produktų kūrime svarbiausių sričių. Šiuo metu už LG produktų dizaino plėtojimą atsakingi 540 darbuotojų 12 pasaulio šalių. Svarbiausia kompanijos dizaino strategija – išskirtinis stilius, atitinkantis produktų ilgaamžiškumą, kurį nulemia aukšta kokybė ir patvarumas.