Apšvietimo įrangos gamintojai šiandien po truputį atsisako tradicinių technologijų, atrasdami naujus sprendimus, sukurtus puslaidininkių, o taip pat organinių šviesos diodų pagrindu.
Paskutinieji atrodo daug progresyvesnė, bet ir brangesnė technologija, tačiau jos galimybės analogų šiuo metu turi labai mažai. Savo naują automobilių apšvietimo sistemą, sukurtą OLED pagrindu, pademonstravo kompanija AUDI, o kaip pavyzdys pasirinkti modeliai „Audi R8“ ir Q7.
Organiniai šviesos diodai, kurie paprastai vadinami OLED, kuriami ant labai plonų panelių, kurios, jei to pageidauja gamintojai, gali būti permatomos. „Audi“ apšvietimo ir elektronikos padalinio vadovas Stephan Berlitz pažymi, jog panelinė konfigūracija yra pagrindinis OLED privalumas.
Tradiciniai šviesos šaltiniai iš prigimties yra orientuoti į tam tikrą tašką, tuo tarpu šviečiančių paviršių sukūrimui būtina naudoti papildomus optinius elementus, atšvaitus ir šviesos diodus. OLED technologija tokio poreikio neturi.
Stephan Berlitz pabrėžė, jog OLED pagrindu sukurti elementai yra labai ploni, jie greitai užsidega (aišku, ne ugnimi), išskiria labai mažai šilumos, vartoja mažai energijos, nei puslaidininkiniai diodai, gali dirbti dešimtis tūkstančių valandų. Siekdami pademonstruoti savo OLED koncepciją, „Audi“ inžinieriai išdėstė organinius šviesos diodus praktiškai visame kėbulo paviršiuje ir suteikė jiems autonominį valdymą. Tokiu būdu automobilio apšvietimas dirba su animaciniais efektais. Šis kuklus, bet gražus prototipas – tai savotiška kompanijos paraiška ateičiai, o „Audi“ automobiliai OLED apšvietimo elementais bus pradėti aprūpinti jau artimiausių metų laikotarpiu.