„Panasonic“ žengia į Europos rinką su savo diodinėmis (LED) lemputėmis. Kompanija, kuri yra ketvirta pagal dydį pasaulyje lempučių gamintoja ir pirmoji LED lempučių tiekėja Japonijoje, Europos rinkai pateiks naują LED lempučių asortimentą. Nuo šių metų balandžio mėnesio Europos parduotuvėse ir internete bus galima įsigyti įsukamo ir halogeninio tipo, o taip pat pripažinimą pelniusias „Nostalgic Clear LED“ lemputes.
„Mes visada siekėme gaminti aplinkai draugiškus gaminius ir dabar pasinaudosime savo 75 metų patirtimi apšvietimo įrenginių pramonėje, kad Europos vartotojams pateiktumėme inovatyvius produktus. Mūsų tikslas – tapti pagrindiniu LED apšvietimo produktų tiekėju Europoje per ateinančius trejus metus“, – sakė Alexis Fernande, „Panasonic“ apšvietimo įrenginių padalinio vadovas.
Europoje pristatomi „Panasonic“ produktai yra unikalūs rinkoje – jie sukurti taip, kad tiksliai atkartotų tradicinių kaitrinių lempučių išvaizdą ir efektą. Skirtingai nei kitos LED lemputės, „Panasonic“ sukurta „Nostalgic Clear LED“ diodinė lemputė atrodo kaip įprasta lemputė. Joje naudojama „Centre-Mount Technology“ (CMT), išsklaidanti šviesą daugeliu krypčių, kad būtų išgautas šiltas ir ryškus švytėjimas, prie kurio žmonės yra įpratę. Kadangi LED lustai yra išdėstyti ten pat, kur yra ir kaitrinės lemputės siūlelis, „Panasonic“ LED lemputę labai sunku atskirti nuo tradicinės kaitrinės.
Šis inovatyvus dizainas ir technologija yra laimėjusi apdovanojimų, tarp kurių ir prestižiniai 2012 metų Auksinis „iF“ dizaino ir Gero dizaino auksinis apdovanojimai.
Kadangi šios LED lemputės tinka įprastai elektros instaliacijai, žmonėms lengva bus pakeisti senas lemputes naujomis LED, kurių ilgaamžiškumas ir energinis efektyvumas padės sutaupyti. Pavyzdžiui, „Panasonic“ 8 vatų galios lemputė suvartoja tik vieną penktąją to energijos kiekio, kurio reikia 40 vatų kaitrinei lemputei. Vidutiniškai, elektros sąnaudos apšvietimui sudaro 20 proc. viso elektros suvartojimo namuose, todėl taupant šią energiją, galima gerokai sumažinti sąskaitas už elektrą. Be to, LED lemputė tarnauja maždaug 40 tūkst. valandų – 40 kartų daugiau nei tradicinė šviesos lemputė – jas reikės rečiau keisti.
LED apšvietimo produktai yra viena iš pagrindinių „Panasonic“ verslo šakų. 2010 metais „Panasonic“ Japonijoje pardavė daugiau nei 4 mln. LED lempučių. Kompanijos plėtra į Europos rinką yra dalis jos pasaulinės strateginio tikslo iki 2018 metų tapti pirmaujančia „žaliąja“ elektronikos kompanija.