Po penkerių metų didžiausi pasaulio bankai galės pradėti naudoti RFID technologija paremtus, personalizuotus įrenginius.
„Bankai siekia išsiskirti, ir jų skyriai - vis dar to pagrindas. Todėl jie susipažįsta su šios technologijos komponentais“, - teigė Simon Jennings, „Accenture“ kompanijos atstovas Didžiojoje Britanijoje.
Radiodažninė identifikacija (dar žinoma kaip RFID) - tai technologija, sukurta įvairialypiams tinklams, galinti įsiterpti ir į bankus. Klientai galės automatiškai identifikuotis RFID-koduotomis kortomis, esančiomis jų piniginėse, pavyzdžiui, praeinant pro banko duris.
Personalinė informacija atsiras banko tarnautojo monitoriuje, ir kol klientas pasieks kasininko langelį, pastarasis jau turės visą reikiamą informaciją - todėl nereiks užduoti papildomų klausimų klientui.
„Bankai nori gauti informaciją apie klientą, jam užeinant į banko skyrių, ir suprasti kodėl jis atėjo“, - sako „Accenture“ vadovas.
RFID veikiausiai bus naudojamas ir banko kortelėse, raktuose ar mobiliuosiuose telefonuose kaip apmokėjimo variantas. Šis procesas jau vyksta daugelyje šalių ir „Exxon Mobil“ jau išleido 6 mln. „SpeedPasses“, tam kad leistų klientams patogiau mokėti už kurą.