Interneto ryšiu aprūpintos transporto priemonės keliais gali riedėti jau artimiausioje ateityje. Apie tai kalba ne inžinieriai, o didžiųjų automobilių gamintojų vadovai. O ateities automobiliuose galėsime aptikti įrangos su tokių bendrovių kaip „Apple“, „Google“ ar „Microsoft“ logotipais.
Konsultacijų įmonės KPMG atlikta kasmetinė automobilių pramonės vadovų apklausa atskleidė, kad artimiausioje ateityje galime tikėtis, kad mūsų automobilius papildys tokios funkcijos kaip balso atpažinimas ar interneto („Wi-Fi“) ir mobiliųjų duomenų perdavimo (3G) ryšys.
Daugiau kaip trečdalis (37 proc.) iš 200 apklausoje dalyvavusių automobilių gamintojų vadovų nurodė informacinėms pramogų sistemoms automobiliuose teikiantys tokią pačią reikšmę kaip ir saugumo priemonėms.
Per artimiausius penkerius metus automobilius žadama aprūpinti įvairiais vartotojiškos elektronikos prietaisais, jiems pritaikytas informacines ir pramogines sistemas jau kuria tokios bendrovės kaip „ Apple“, „Google“, LG ar „Microsoft“.
Beje, pastarųjų bendrovių vertinimu – modernėjantys automobiliai yra viena iš didžiausią augimo potencialą turinčių informacinių technologijų krypčių. Elektronikos komponentus gaminanti „Intel“ mano, kad automobiliai yra trečia sparčiausiai auganti elektronikos sritis po išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių.
Kai kurie automobilių gamintojai ateitį siūlo jau šiandien – „Audi“ į savo prabangius sportiškos išvaizdos sedanus „A7“ montuoja 3G ryšio lustus, kurie skirti jungtis prie mobiliojo ryšio duomenų tinklo. Pramogų automobiliuose entuziastai ir iki šiol juos sugebėdavo paversti koncertų salėmis, kino teatrais ar žaidimų kambariais.