Elektrinių transporto priemonių gamintojai bei kūrėjai teigia, kad elektros variklių techninių savybių pranašumai vidaus degimo varikliu atžvilgiu, vis dar nėra optimaliai išnaudojami.
Matė Rimačas (Mate Rimac), „Rimac Automobili Engineering“ įkūrėjas iš Kroatijos, tiki, kad elektros variklis kone visais aspektais yra pranašesnis už vidaus degimo variklį, o ypač sportinių automobilių gamyboje. Kaip to įrodymą, M. Rimačas pristatė konceptualaus superautomobilio „RimacOne Concept“ modelį.
Šio, jau superautomobiliu vadinamos, elektrinės transporto priemonės esmė – keturi nepriklausomi elektriniai varikliai, sumontuoti kiekvienam ratui, pasižymintys itin dideliu sukimo momentu bei tiksliu ir vienodu galios paskirstymu. Tai užtikrina „All Wheel Torque Vectoring“ sistema (AWTVS).
Kiekvieno variklio galia siekia po 272 AG, o visi keturi išspaudžia net 1088 AG bei 3800 Nm sukimo momentą. Toks sukimo momentas pasiekiamas iš karto, todėl nuo 0 iki 100 km/val. elektrinis superautomobilis įsibėgėja vos per 2,8 s. Automobilyje įmontuota, kompiuteriu valdoma, maksimalaus greičio limito kontrolė, kuri neleis važiuoti didesniu nei 306 km/val. greičiu. Galingos 92 KWh baterijos dėka, vienu įkrovimu, „Concept One“ nuskrieja virš 1000 km!
Dėka automobilyje sumontuotų daviklių, „All Wheel Torque Vectoring“ sistema preciziškai tiksliai kontroliuoja kiekvieną ratą ir užtikrina neprilygstamą važiavimo dinamiką, kurią dar ketinama tobulinti.
„Concept One“ superautomobilio išvaizda taip pat nenusileidžia jo techninei charakteristikai. Anglies pluošto kėbulo dizainą kūrė Adriano Mudri, interjeru rūpinosi buvusių Italijos automobilių dizaino bendrovės „Pininfarina“ darbuotojų komanda kartu su odos ekspertu Vilneru. Ypatingas dėmesys skirtas informacinės įrangos sistemai bei technologijoms, tokioms kaip vaizdą ant stiklo projektuojantis prietaisų skydelis bei minkštai užsidarančios durys.
Kompanija teigia, kad naujojo elektromobilio gamybą pradės 2013 metais ir planuoja pagaminti 88 tokius automobilius. Būsimo automobilio kaina neskelbiama, bet manoma, kad ji galės konkuruoti su tokių, benzinu varomų automobilių, kaip „Pagani“, „Koenigsegg“ ir „Bugatti“ kainomis.