Išmaniųjų telefonų integracija ir toliau didėja. Kinijos parduotuvėse vakar prasidėjo Pietų Korėjos mobiliojo ryšio operatoriaus „SK Telecom“ pristatytų išmaniųjų krepšelių testavimas. Tai yra novatoriška paslauga, kuri apjungia pirkėjo išmanųjį telefoną ir krepšelyje esantį planšetinį kompiuterį į vieną visumą. Be to, naudojama tikslios padėties uždarose patalpose nustatymo technologija suteikia galimybę pateikti įvairios su pirkiniais susijusios informacijos.
Pirmieji galimybę išbandyti naujausias novatoriškas technologijas turės Šanhajaus gyventojai „Shanghai Lotus Supermarket Chain“ parduotuvėje. „SK Telecom“ apsipirkimo krepšeliai išsiskiria, tuo, kad juos galima sinchronizuoti su pirkėjo išmaniuoju telefonu, o tai suteikia begalę naudingų funkcijų.
Pavyzdžiui, į telefoną atsiuntus išmaniojo krepšelio programinę įrangą atsiranda galimybė informuoti pirkėją apie įvairias akcijas, naujus produktus ir t. t. Įdomiausia yra tai, kad pirkėjas iš anksto savo išmaniajame telefone gali susidaryti pirkinių sąrašą, ieškoti informacijos apie pirkinius bei kaupti įvairius nuolaidų kuponus.
„SK Telecom“ tikisi, kad ateityje išmanieji krepšeliai bus dar funkcionalesni bei galės pateikti daugiau informacijos (apsipirkimo istorija ir t. t.) apie parduotuvės pirkėjus. Kompanija teigia, kad klientai galės išsirinkti rekomenduojamus produktus, kurių sąrašas bus sudarytas remiantis vartotojo apsipirkimo istorija.
Bendrovė taip pat praneša, kad sieks nustatyti Kinijos regionus, kuriuose toliau galėtų būti tobulina ir bandoma ši novatoriška technologija, o antroje 2011 metų pusėje išmaniųjų krepšelių bandymus planuoja pradėti ir Korėjoje.