Japonija daro nuostabų postūmį tvarumo link ir į šalies „žaliąsias“ programas įtraukia naujus dyzelinius-elektrinius hibridinius traukinių prototipus.
Vakarų Japonijos geležinkeliai (WJR) paskelbė, kad jie jau greitu metu pristatys dyzelinius-elektrinius hibridinius traukinių prototipus. WJR sako, kad jų plėtros darbai jau beveik baigti ir teigia, kad praktines hibridinių traukinių versijas bus galima pradėti eksploatuoti dar iki 2015 m.
„Žaliuosiuose“ traukiniuose naudojami dyzeliniai varikliai kartu su ličio-jonų akumuliatoriais. Pastarieji gali būti įkraunami ir iš energijos, pagamintos tada, kai traukinys sulėtina greitį. Tokia energija gali būti naudojama traukinio žibintams, klimato kontrolės sistemoms aprūpinti ir kitoms reikmėms.
Pagal WJR, dyzelinių-elektrinių variklių degalų sąnaudos ekonomiškesnės maždaug 13 %.
WJR prototipinių dyzelinių-elektrinių traukinių bandymai atliekami jau nuo 2009 m. Tyrimų metu buvo patikrintas hibridinių sistemų gebėjimas sumažinti degalų suvartojimą. Rezultatai įtikino WJR uždegti šiems traukiniams žalią šviesą.
Tačiau kritiniai dizaino aspektai, susiję su baterijų panaudojimu, dvejojimas, ar reikia prie traukinių prijungti laidus, pratęsė šių traukinių kūrimo procesą.