Išmanusis bankomatas kuriamas tam, jog naujas klientas galėtų be banko darbuotojo pagalbos užsisakyti kredito kortelę. Kitaip nei įprastos bankomatas šis skenuoja asmens pasą, piršto atspaudus, įamžina trimatį veido atvaizdą. Taip pat atliekama balso analizė, kuri parodo ar asmuo nemeluoja kai jo klausiama ar jis šiuos metu dirba, ar neturi pasiėmęs paskolų.
Balso atpažinimo technologija buvo sukurta Rusijos kalbos technologijų centre ir ji dalinai remiasi Rusijos teisėsaugos tarnybų duomenų bazėmis, kuriose saugomi balso įrašai tų žmonių, kurie vėliau išaiškėjo, jog melavo pareigūnams per apklausas.
Kitas centro sukurtas produktas naudojamas Rusijos geležinkeliuose aptarnaujant klientų skambučius ir matuoja pyktį. Kompiuteris pagal žmogaus emocinę būseną priskiria skambutį raudonai, geltonai, žaliai ar mėlynai kategorijoms. Esant „raudonam“ skambučiui, pokalbio pasiūloma klausytis ir asmeniui, einančiam aukštesnes pareigas.